חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

נילסן: ירידה בקניות מוצרי צריכה בחודש פברואר

נתוני מכר של חברת המחקר נילסן, המתבססים על נתוני מערכת ה –TRACK MARKET המגיעים ישירות מקופות קמעונאים, מראים כי שוק מוצרי הצריכה מכר בפברואר השנה פחות מוצרים, אבל הכניס יותר. גם לתאריך המאוחר של פורים ישנה השפעה על היקף המכירות בחודש זה בהשוואה לשנה שעברה. הצמיחה הכספית נובעת בעיקר מצמיחה בענפי טיפוח הבית והפרט. בפברואר נרשמה גם צמיחה בקטגוריית מוצרי החלב והסויה, לעומת ירידה בקטגוריית הבשר המעובד.

 

מוצרים עולים יורדים - פברואר 2016

 

ערוץ הנוחות הוא היחיד אשר מציג צמיחה משמעותית מתחילת השנה

 

השחקנים הגדולים בתחום המזון מאבדים נתח שוק מול הקטנים

 

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד