הפוך לעמוד הבית

אסם חודרת לשוק הטובה עם פסיפיקו

25/09/2016

פסיפיקו הוא מותג שימורי טונה חדש בישראל המיובא על ידי חברת זקארי המתמחה ביבוא של טונה מתאילנד.

 

המותג החדש יופץ על ידי חברת אסם, הנכנסת לראשונה לקטגוריית הטונה.

 

שוק שימורי טונה נאמד בכ-515 מיליון ₪ (נתוני סטורנקסט 2015). שוק זה נמצא בגידול כמותי של כ-11% ב- 3 השנים האחרונות (2013-2015). מאז נחתם הצו להפחתת המכס על שימורי הטונה, נפתח שוק זה לתחרות. כיום מחזיקה סטארקיסט ב- 46% מהשוק ו- 6 מותגים (ובהם פוסידון 11%, פילטונה 8%, ויליגר 8%, ויליפוד 6% ושופרסל 6%) מהווים 85% משוק זה, ללא מספר 2 חזק.

 

"לנוכח המצב הקיים כיום בשוק הישראלי, זיהינו פוטנציאל שוק משמעותי בקטגוריית הטונה וההיכרות עם טונה פסיפיקו האיכותית, הנבדלת באחוז הנתחים השלמים שלה, בטעמה ובאיכותה הובילה אותנו להחלטה להכנס לשוק זה.

כך לדברי שי אביטוב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת זאקרי.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד