הפוך לעמוד הבית

שטראוס משיקה סדרת גלידות חדשות בכל הקטגוריות

9/02/2017
שטראוס משיקה סדרת גלידות חדשות בכל הקטגוריות

 

גלידת שטראוס מבית יוניליוור, המובילה את שוק הגלידות בישראל פותחת את 2017 עם שורה ארוכה של חדשנויות.

 

לורה קרן, מנהלת שיווק גלידת שטראוס ביוניליוור : "הצרכן הישראלי אוהב חדשנות ומחפש מוצרים חדשים בכל פעם שהוא ניגש למדף או מקררי הגלידה. לאור כך שהחדשנות היא גם מנוע הצמיחה העיקרי בעולם הגלידה מדי שנה, אנו מציגים שורה של מוצרים שפיתחנו כדי להפתיע ולרגש את הצרכנים שלנו. השנה אנחנו גאים להציג חדשנויות בכל קטגוריות הגלידה: בגלידות המשפחתיות, בגלידות הפרימיום, בשלגונים ושלגוני הפרי, בלייט, בטילונים ובילדים, זאת במטרה שכל אחד ואחת ימצאו את הטעם החדש המתאים ביותר עבורם. אבל אנחנו לא עוצרים כאן – נמשיך לחדש גם במהלך השנה ונציג חידושים מהפכניים לקראת האביב".    

 

2016 הייתה שנה מצוינת לגלידת שטראוס. על פי נתוני סטורנקסט, בשנה החולפת הציגה החברה צמיחה של 7.7%. מותג הפרימיום מגנום, צמח פנומנאלית בשיעור של כ- 22%.

 

 גלידת שטראוס מובילה את קטגורית הגלידות המשפחתיות בישראל. לאחר שבשנה החולפת הושקו גלידות משפחתיות בשיתוף מותגים אהובים כמו קרמבו וקליק, ממשיכה גלידת שטראוס בשיתופי פעולה עם מותגים פופולאריים ומציגה: גלידה מקופלת, גלידה טורטית, קרמיסימו שוקו בננה שמביא את השלגון הנוסטלגי לגלידה משפחתית קרמיסימו סולרו -  שלגון סולרו האהוב הופך גם הוא לגלידה משפחתית וקרמיסימו פסיפלורה פרי יער.

 

קטגוריית הילדים מגלגלת כ-71 מיליון שקלים בשנה וחדשנות היא מנוע הצמיחה העיקרי בקטגוריה זו הנמצאת בצמיחה מתמדת. בין היתר בזכות שיתופי פעולה עם מותגים אהובים כמו נסיכות דיסני ובוב ספוג. מודל שיתופי פעולה זה ימשיך גם השנה. לגלידת שטראוס שיתופי פעולה עם המותגים המובילים לילדים, ויחד איתם היא מזהה את הטרנד הבא ודואגת להביא אותם אל מקררי הגלידה עם המותגים צבי הנינג'ה וגיבורות העל.

קטגוריית הטילונים מגלגלת כ-66 מיליון ₪ בשנה. העונה אנחנו משיקים שני טילונים חדשים תחת המותג קורנטו: קורנטו צ'יז קייק וקורנטו לוטוס. וגם  - שלגון קליקחטיף השוקולד הנמכר בישראל מגיע שוב למקרר הגלידות - והפעם עם שלגון גלידת וניל עם כדורי קליק, בציפוי שוקולד מעולה עם פצפוצים.

המותג סולרו יציג את סדרת Fruit Boost.

קטגוריית הלייט, הגדולה ביותר בסגמנט המאגדות, מגלגלת כ-45 מיליון שקל בשנה. קהל היעד הוא בעיקר נשים בגילאי 25-50 ששומרות על משקלן וצורכות את הגלידות כל השנה. עבורן הושק  את לייט פרי יער - שלגון שרבט מופחת קלוריות עם יוגורט בציפוי פרי יער.  

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד