הפוך לעמוד הבית

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק שירות הזמנה מוקדמת מהבית

15/03/2017

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במהלך חדש: PRE-ORDER  במסגרתו יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות  בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות  אתר האינטרנט  ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה. באתר ניתן למצוא את מרבית המוצרים הנמכרים בחנות ובמחירים זהים. כמו כן, האתר מציע את המבצעים שמוצעים בחנות ואת ההטבות המיוחדות לחברי המועדון. ניתנת גם אפשרות למימוש קופונים שונים.

 שלב ההרצה כלל מאות לקוחות שהתנסו בשירות בגרסת הבטא. הלקוחות הוזמנו להשתתף בחודשיים האחרונים בשירות והם ביצעו את הקניות באתר הנסייני. 

לדברי אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, "בשנתיים האחרונות יזמנו מהלכים משמעותיים שעיקרם לשפר את חווית הקנייה עבור לקוחותינו. שיפוץ החנות בסטנדרטיים בין בינלאומיים,  הכנסת קטגוריות חדשות ומותגים חדשים תוך הרחבה בלתי פוסקת של מגוון המוצרים בחנות, שקיפות המחירים באתר, מאפשרת ללקוחות לבדוק בזמן אמת את המחירים והמבצעים בחנות ובכך לבצע קנייה חכמה יותר, מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן השהייה ל 2.5 דקות בממוצע וכ- 7 דקות בזמני העומס,  שירות צ'אט באתר  האינטרנט לכל שאלה תוך מענה קצר, עמוד פייסבוק המעדכן מידי יום על מוצרים/שירותים חדשים בחנות"

לדברי שני ענבר קריטי, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות: "אנו יוצאים בשירות חדש נוסף לנוחיותו של הצרכן:  שירות PRE ORDER המאפשר הזמנה של מוצרים לפני הטיסה, מכל מקום וביתר נוחות, אנחנו מאמינים שצרכנים רבים המעדיפים לבצע את רכישותיהם מהבית, יאמצו את השרות וייהנו ממנו."    

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד