הפוך לעמוד הבית

מנטה במהלך אסטרטגי לחיזוק קטגוריית מוצרי הבריאות

6/06/2017
מנטה במהלך אסטרטגי לחיזוק קטגוריית מוצרי הבריאות

"מנטה" רשת חנויות הנוחות של "דלק", יוצאת במהלך אסטרטגי בתחום חנויות הנוחות בישראל ומרחיבה את מגוון המוצרים במנטה ובתפריט בית קפה ג'ו, על מנת לאפשר ללקוחותיה חלופות בריאות ומזינות יותר. מוצרים אלה יוצגו בחנות לצד לוגו ירוק ובולט תחת השם "מנטה לבריאות".

 

אסתר אלדן, מנכ"ל דלק ישראל אמרה היום: מנטה מזהה את המגמות ההולכות ומתחזקות בתחום הבריאות. הצרכן הישראלי מקפיד יותר על תזונה נכונה, יותר אנשים מודעים לחשיבות סוג המזון שהם צורכים, נמנעים מסוכר, מגלוטן ודוגלים בחלופות בריאות - באוכל מזין ומאוזן יותר, בכל שעות היממה.

 

מוטי סלע, מנהל אגף הסחר והשיווק במנטה אמר היום: "מנטה ממשיכה לבסס ולהעמיק את מעמדה כמובילת שוק בתחום האוכל והמשקאות בחנויות הנוחות – לא רק בבלעדיות התפריט המשודרג של קפה ג'ו במנטה, אלא ברחבי החנות כולה, כך שכל עצירה במנטה, תהיה איכותית וטובה יותר בכל פרמטר.

 

 המגמה מראה על גידול של יותר מ- 50% במכירות קטגוריית הבריאות אל מול השנה שעברה. נתונים נוספים על שוק חנויות הנוחות:

 

·         שוק חנויות הנוחות הולך וגדל בשנים האחרונות. נכון לשנת 2016, ע"פ סטורנקסט, מנטה מובילה את הצמיחה עם 12.1% גידול אל מול 7.4% גידול בכלל שוק הנוחות. נתח השוק של מנטה עלה מ- 21.8% בשנת 2015 ל- 22.8% בסוף 2016.

·         כל מוצרי קפה ג'ו במנטה מהווים 10% מהמכירות במנטה.

·         מנועי הצמיחה המרכזיים הם:

כריכים וסלטים – מבית קפה ג'ו, עומדים על 35.5% גידול לעומת 7.6% בכלל חנויות הנוחות, והדבר התבטא בעלייה דרמתית בנתח השוק של מנטה בכריכים מ- 22.5% ל-28.3%.

תחום המכולת – המהווה יותר מ- 40% מנתח המכירות, צמח במנטה ב- 19.2% לעומת 10.8% בכל היתר.

 קמפינג - גידול מרשים של 56% במנטה לעומת 25% גידול בשוק הכללי.

 

מסקרMarketest שנערך ב- 13.1.2017 עלה כי 43% מהרוכשים בחנויות נוחות נכנסים אליהן לשם רכישת קפה. על פי הסקר הקפה המועדף הוא קפה ג'ו בסניפי מנטה (37%).

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד