הפוך לעמוד הבית

טבעול מחזקת את המיתוג כמקור לחלבון עם סדרת מוצרים חדשה

21/08/2017
טבעול מחזקת את המיתוג כמקור לחלבון עם סדרת מוצרים חדשה

טבעול יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף ומשיקה את סדרת "המון חלבון", מוצרים מן הצומח המהווים מקור לחלבון כמנה עיקרית לכל המשפחה.

 

קטגוריית המזון המוכן הקפוא מן הצומח מגלגלת מעל 234 מיליון ש"ח בשנה (2016), כאשר במחצית הראשונה של 2017 גודלה עומד על 112 מיליון ש"ח. טבעול מובילה את הקטגוריה עם 60% נתח שוק בחציון הראשון של 2017.

 

שניצל התירס מסדרת המון חלבון, משווק באריזות של 664 גרם, להבדיל משניצל התירס הרגיל המשווק באריזה של 750 גרם, אך המחיר יישאר זהה. פער המחירים בין המוצרים נובע מכמות החלבון הגבוהה אשר מייקרת את עלויות הייצור.


 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד