הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניוני עזריאלי מעשירים את חווית הקניה עם מתחמי BOXULAR

13/12/2018
קניוני עזריאלי מעשירים את חווית הקניה עם מתחמי BOXULAR

קניוני עזריאלי מקבוצת עזריאלי משיקים את BOXULAR, עמדות מכירה מעוצבות ומודולריות, המיועדות לתקופות השכרה משתנות, הנותנות מענה למגוון גדול של עסקים ומותגים מתחומים רבים ומגוונים.

 

לראשונה בישראל, נפתחת בפני בעלי עסקים קטנים וגדולים, מכל תחומי העיצוב, הצריכה והתוכן- האוף-ליין והאון-ליין, האפשרות להיות נוכחים באופן בולט ואפקטיבי בחללים המרכזיים של הקניון. המתחם הראשון של BOXULAR יושק בקניון עזריאלי גבעתיים ולאחר מכן יתפרש לכל קניוני הקבוצה.הקונספט החדשני של ה- BOXULAR , יהפוך את קניוני עזריאלי לבית מארח לעסקים קטנים, מותגים איכותיים, מעצבים צעירים ונותני שירותים מכל גווני הקשת המסחרית, ויאפשר גם לרשתות הגדולות והמוכרות להרחיב ולגוון את תחום פעולתן ברחבי הקניון, ליזום אירועי פופ-אפ, להציג קולקציות ייחודיות ועוד.  

 

עיצוב העמדות והביצוע בפועל נעשו על ידי סטודיו MOLET לעיצוב בר-קיימא. העמדות מאופיינות בעיצוב ובקווים נקיים ומודרניים, שילוב מנצח בין אסתטיקה לפונקציונאליות. הדוכנים נפתחים ומוקמים בקלות ובזריזות לכדי חלל מכירות שיכול להגיע לגדלים שונים, החל מ- 4 מ"ר ומעלה, ומותאמים בדיוק לצרכיו של השוכר, של המותג ושל אופי המוצר.

 

כמו כן, העמדות ניתנות למיתוג אישי וכבר כוללות בתוכן את כל האבזור הדרוש לתצוגה ולפעילות - החל מרשתות תלייה, מדפים ומתלים, דרך מראות ותאי מדידה, ועד דלפק קופה וחללי אחסון קטנים. בזכות קלות התפעול שלה והיותה מאובזרת לחלוטין, ה- BOXULAR מהווה פלטפורמה מסחרית ואסתטית שטרם נראתה כמותה בענף למעצבים, בעלי מותגים, בעלי עסקים ונותני שירותים, שכעת יכולים להרשות לעצמם להתרכז במטרה העיקרית – יצירת אינטראקציה עם קהל הלקוחות וחוויית מכירה ישירה, אישית ומתגמלת.

BOXULAR הינה פלטפורמה מעניינת ומשתלמת בשל קלות תפעול העמדה והאפשרות לייצר התאמה מקסימלית לצרכי השוכר. בפני השוכר עומדים מספר מסלולי השכרה לתקופות משתנות: החל מימים בודדים ועד כמה חודשים.

 

לדברי ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי: " BOXULARהינה פלטפורמה עוצמתית של מתחמים מעוצבים שמהווים פריצת דרך בעולם הקניונים, ויכניסו המון אופנתיות וייחודיות ללקוחות שלנו, אשר בכל פעם תהיה להם סיבה נוספת לבוא וליהנות מעולם שלם של חוויה ותוכן".

 

אילן ג'רבי, מנכ"ל קניון עזריאלי גבעתיים: "אנו עובדים ללא הרף להביא חדשנות ומודרניות לקניון המהווה ציר תנועה מרכזי, מקום מפגש ותוכן, "הלב הפועם" של העיר".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד