הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג ביגה מוסיף רשת מזון מהיר לפסטה

6/06/2019
צילום: לד צילומים

חברת ביגה פותחת בימים אלה רשת למזון מהיר, תחת השם: ביגה פסטה בר,  תחת ניהולו של המנכ"ל יונתן גווילי.

 

שני הסניפים הראשונים של ביגה פסטה בר נפתחו השבוע באזור התעשייה קיסריה ובנשר בחיפה, ומשתרעים על   שטח של כ –80 מ"ר, כל אחד.

 

סניפי ביגה פסטה בר יציעו למעלה מ- 30 סוגי מנות של פסטות טריות, ופסטות ללא גלוטן, לזניות, רביולי, פיצות ופוקצ'ות הישר מהטבון, מגוון רחב של סלטים בהרכבה אישית, וכריכים. פסטות לקניה במשקל ורטבים לצריכה ביתית. המחירים ינועו החל מ-35 ₪ ועד 60 ₪ . ויוצעו גם שירותי משלוחים.

 

מנות הפסטה יוגשו בכלים חד־פעמיים. בנוסף, הרשת תציע מגוון מגשי אירוח מפנקים. וניתן יהיה לערוך בסניפים אירועים וימי הולדת של עד כ- 100 איש.

 

יאיר מלכה מבעלי  רשת ביגה פסטה בר אמר: "המהלך נועד להביא את הבשורה לצרכן הישראלי, את החדשנות והרעננות,  לקהל הרחב. בשלב ראשון יפתחו כ- 5 סניפים ברחבי הארץ וכבר בימים אלה נפתחו 2 סניפים ראשונים במקומות מרכזיים. מדובר בבחירה מדויקת  וסלקטיבית של אזורים בהם תיפתח הרשת סניפים".

 

עוד מסר מלכה: "מדובר במהלך אסטרטגי שהגיע מתוך צורך לנסות ולהוזיל עלויות לזכיינים. בשנים האחרונות מתמודדות רשתות בתי הקפה עם קושי לגייס זכיינים המוכנים להשקיע מיליוני שקלים בסניפים. וההשקעה בכל סניף מוערכת ב־800 אלף שקל, סכום שנחשב נמוך בהשוואה להשקעה הממוצעת בהקמת סניף של בית קפה."

 

במסגרת מהלך זה הוקמו 3 מפעלים חדשים. מפעל לייצור פסטה טרייה , מפעל לייצור רטבים ומפעל לייצור אבקות תיבול. במפעלים  יפתחו מגוון מוצרים ייחודיים אשר יספקו מוצרים לרשתות הקפה גרג וביגה. ההשקעה במפעלים עומדת על כ־10 מיליון ש"ח.

 

לדברי מלכה: " כיום רוב הרשתות רוכשות את אותם חומרי גלם מאותם ספקים, ואין להן יתרון, ולכן התגבשה ההחלטה להקים מפעלים כדי להכין לעצמנו את חומרי הגלם, ולפתח מוצרים ייחודיים לנו ובעיקר להוזיל עלויות תפעול."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד