הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כל מי שעובד עם מותג במדינה חייב להבין את ה- DNA שלו

29/07/2019
כל מי שעובד עם מותג במדינה חייב להבין את ה- DNA שלו

ריין ג'נביב, נשואה ואם לשניים, מנהלת אזור ודיוטי פרי ב- DELSEY, מותג תיקים ומזוודות צרפתי,  הגיעה לישראל כחלק מההדרכות עבור עובדי WeShoes של חברת קולנוע חדש, שקיבלה את ייבוא המותג בישראל.

 

"בהדרכות אני מסבירה את המותג ואת ה- DNA שלו. אני מרגישה שזה חשוב כדי שכל מי שנמצא בקשר עם המותג מבחינת שיווק, מכירות וגם IT, ישמש כשגריר למותג. הבנת ערכי המותג, מה מייחד אותו, והמאפיינים המיוחדים של המוצר וכו'...זו חובה אם אתה רוצה להצליח במדינה מסוימת. כאשר לאנשים יש ידע טוב יותר אודות ההיסטוריה והמאפיינים של המותג, הם מרגישים יותר בטוחים לדבר עליו. את הביטחון הזה לקוח הקצה מרגיש, והוא מעניק לו חיזוק כאשר הוא ניגש לקבל החלטת רכישה על מזוודה", מסבירה ריין.

 

 

 ריין החלה את דרכה בלימודי כלכלה באוניברסיטת הסורבון בפריז, והיא פעילה בחברה מאז 1997, כשהחלה כג'וניור האחראית על חנויות הדיוטי. ב- 2001 היא קיבלה אחריות על ישראל, מצרים, ירדן, סוריה ולבנון. נוספים באזור המזרח התיכון, וב- 2004 כבר קיבלה אחריות על כל אזור המזרח התיכון ואפריקה.

 

מההיכרות שלך עם השוק הישראלי, מה מאפיין אותו?

"השוק הישראלי הוא חשוב מאוד עבור DELSEY. זהו שוק דינאמי ומתוחכם מאוד, והלקוחות הישראלים מחפשים לעיתים קרובות אחר קידמה, צבעוניות ומוצרים מושכים. זהו גם שוק תחרותי ואגרסיבי מאוד מבחינת מחיר. כמותג בינלאומי, הפילוסופיה שלנו היא להביא איכות וערך מוסף ללקוח, באמצעות סגנון ייחודי, ואני מרגישה כי הלקוחות הישראלים בעלי מודעות גבוהה מאוד בקשר לכך".

 

אילו מגמות את מזהה כיום בשוק המזוודות?

שוק המזוודות הוא שוק בצמיחה. יש לכך קשר הדוק להתפתחות בתחום התעופה והתיירות בעולם.   יש ביקוש גדל למזוודות עמידות, באיכות גבוהה, אך גם למוצרים עם משקל קל, אבטחה ונוחות. מזוודות עוברות כיום מעבר לערך הפונקציונאלי ומשמשות גם כפריט אופנתי. אנו רואים גם ביקוש ליותר תיקי קז'ואל, ושוק תיקי הגב נמצא בזינוק. לאחרונה השקנו קו בשם DAILY’s שמיועד למטיילים בשנות ה- 20, ה- 30 וה-40 לחייהם. זהו קו פנאי/עסקי אשר מעניק חופש לאורך 24 שעות ביממה,  כשהוא משלב מראה ספורטיבי ועסקי, המביא את DELSEY לעולם העבודה היומיומי. כל המוצרים הם בעלי מראה עסקי עכשווי, ומלווים באלמנטים קטנים של קז'ואל"

 

בעולם, אנו רואים כי נשים עובדות משפיעות על השוק: שני שליש מהנוסעות כיום הן נשים והן מקבלות 80% מכל החלטות הנסיעה. בשנה שעברה השקנו קו מיוחד לנשים בשם MONTROUGE אשר זמין כעת גם בישראל

 

כיצד משפיע עולם ה- e-commerce על הפעילות שלכם?

אני חושבת שקמעונאות מקוונת למזוודות תהיה אחד מהערוצים הצומחים ביותר בשנתיים הקרובות. הוא כבר החל באירופה. הוא מעניק יתרונות רבים ללקוחות: שירותי אספקה מהירה והציע רחב של מוצרים. באונליין אימצו מגוון שיטות כדי לשמר לקוחות: הנחות, אפשרויות החלפה, והצעות לפי אירועים מיוחדים. לכן, קשה לצרכן הסופי לבחור את המוצרים הנכונים בין כל ההיצע. בחירה במוצרי DELSEY היא באמת אפשרות טובה, שמשלבת סטייל ופונקציונאליות והם מגיעים עם אחריות של בין 3 ל- 10 שנים".

 

טיפ למתחילים בעולם ניהול המכירות והשיווק?

עבודה קשה כמובן, לספק איכות, ולהיות נלהב. ואז, פשוט להיות עצמך, להיות אותנטי בכל מה שאתה עושה.

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד