הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים

25/06/2020
אורי אוברוצקי עם יואב חפר מנכ"ל אלו"ט
אורי אוברוצקי עם יואב חפר מנכ"ל אלו"ט

עמותת אלו"ט ורשת שופרסל יוצאות בקמפיין גיוס כספים בהובלת אורי אוברוצקי, יו"ר קבוצת GOOOD.

 

הקונספט שעליו הוחלט השנה הוא להוביל למודעות והבנה דרך הסיסמא: להכיר. לקבל. לשלב. ועכשיו גם לתרום. תרומה של 10 ש"ח תאפשר לאלו"ט להמשיך לטפל ולקדם ילדים ובוגרים עם אוטיזם. המבצע המיוחד ירוץ במהלך השבוע הקרוב ברשת שופרסל, במסגרתו יוזמנו לקוחות הרשת לתרום לקידום וטיפול ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ ובדיגיטל.

 

בסוף השבוע התייצב אוברוצקי במשרדי אלו"ט, שם העניק לו יואב חפר המנכ"ל תמונה שצייר אמן עם אוטיזם ממסגרות אלו"ט על תרומתו לאלו"ט. אוברוצקי הודה ואמר, "תעשו טוב, יהיה טוב".

 

אלו"ט מטפלת בשגרה בעשרות אלפי ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי ובבני משפחתם, מרגע האבחון באוטיזם ולאורך כך מעגל החיים: במעונות יום שיקומיים, בגני תקשורת, בליווי המשפחות, בתעסוקה ובדיור. בעקבות משבר הקורונה נערך הארגון למתן שירותיו מרחוק בין היתר על ידי טיפולים מרחוק, עיבה את צוותי הטיפול בבתים לחיים (הוסטלים) ותגבר קו חם המספק תמיכה למשפחות ולהורים במצוקה.


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד