הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שופרסל נכנסת לשוק תחליפי הבשר עם המותג הפרטי

9/07/2020
שופרסל נכנסת לשוק תחליפי הבשר עם המותג הפרטי

שופרסל נכנסת לשוק תחליפי הבשר תחת המותג הפרטי ומשיקה סדרתמוצרי בורגרים אפויים טבעוניים, המכילים אחוז גבוה של קטניות וחלבון. המוצרים אפויים, ואינם מטוגנים ולפיכך גם מכילים אחוזי שומן נמוכים ופונים גם לשוחרי הבריאות והמגוונים כארוחה או כתוספת משביעה ובריאה. הם גם  מתאימים לדרישות משרד הבריאות למוצרים שאינם מסומנים בסימון שלילי.

בסדרה ישנם גם שני מוצרים אורגניים- בורגר אפונה אורגני, בורגר פלאפל אורגני.

 

שוק תחליפי הבשר בישראל , לפי דוחות סטורנקסט, נאמד ב 261 מיליון ₪ בשנת 2019 .

 

מוצרי הסדרה מיוצרים בחברת פיס אוף בין ( (Peas of Beanמקיבוץ דן שבצפון , אשר הוקמה בשנת 2017 ע"י שלושה שותפים בעלי ניסיון רב שנים בתחום המזון והחקלאות. החברה שמה לה למטרה להנגיש מזון טעים , איכותי ובריא לכולם עם חומרי גלם איכותיים וללא עיבוד מסיבי של חומרי הגלם. מותג שופרסל גאה לתמול ביצרנים ישראליים ובתעשייה ישראלית איכותית.

 

המכירות הקמעונאיות בארה"ב של תחליפים צמחיים למוצרים מן החי עלו ב -17% ליותר מ -3.7 מיליארד דולר בשנת 2019 , דבר המצביע על מגמה צרכנית חדשה והיא להחליף מוצרים מן החי במוצרים מן הצומח.

 

 

לדברי המשנה למנכ"ל שופרסל וסמנכ"ל סחר ושיווק, אורי קילשטיין: " שוק תחליפי הבשר עומד כיום בחזית חדשנות המזון בעולם. נוכח השינויים בהרגלי הצריכה והמגמות הצרכניות המתבססות על תזונה צמחונית או טבעונית לצד הפחתת צריכת הבשר, המותג הפרטי של שופרסל ממשיך לחדש ולהציע ערך למגוון הרחב של לקוחות החברה".


 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד