הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת סקאל דיוטי פרי יוצאת בקמפיין מבצע LCD במבצע מיוחד

6/04/2006

חברת סקאל דיוטי פרי יוצאת בימים אלה במסע פרסום רחב להשקת מחלקת ה- LCD בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי.

 

הקמפיין ידגיש את מהפכת המחירים של תחום ה- LCD  שעורכת סקאל בדיוטי פרי, תחת הכותרת: LCD 20 אינץ רק 399$.

 

הקמפיין שיעלה לקראת חג הפסח בעלות של 200 אלף דולר כולל תשדיר טלוויזיה, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית, דיוור ישיר ומסע קד"מ רחב בנקודת המכירה.

 

קובי סקאל, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סקאל מסר כי בעקבות הקמפיין שישפיע על מהפכת המחירים בתחום ה- LCD בדיוטי פרי ובשוק המקומי תגרום סקאל לירידת מחירים נוספת של קטגוריית ה- LCD בישראל.

 

לדבריו: "המבצע שעורכת סקאל בדיוטי פרי הופך את מכשיר ה- LCD לעממי ומתאים לפלח אוכלוסייה רחב יותר". עוד מסר קובי סקאל כי הורדת מחירי ה- LCD מצביעה על מגמה חדשה שמוצר זה יגיע לכל בית בישראל, כמו שבעבר סקאל הפכה את מכשיר ה- DVD לנגיש בכל בית.  

 

לדברי קובי סקאל: "מדובר היום באחת הקטגוריות החשובות בחנות החשמל בדיוטי פרי והצרכן הישראלי יוכל למצוא במחלקה החדשה מגוון אדיר של מוצרים מהמותגים המובילים בעולם יחד עם ייעוץ מקצועי, ושירות הטוב ביותר במחירים הכי נמוכים במדינה".

 

חברת סקאל דיוטי פרי מקבוצת סקאל מפעילה את חנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד