הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

החברים של פישמן מגהצים יותר: ההוצאות של חברי פאוור קארד גדלו בשיעור של 30%

30/12/2007 10:20

ההוצאות של חברי מועדון הלקוחות של קבוצת פישמן – פאוור קארד – בשנת 2007 גדלו בשיעור של 30% ביחס לשנה אשתקד. תדירות ביקוריו של חבר מועדון לקוחות ברשתות גבוהה בשיעור ממוצע של 88% מתדירות ביקוריו של מי שאינו חבר. גם בסל הקנייה הממוצע נמצא פער משמעותי של 83%, לטובת מחזיקי כרטיס מועדון לקוחות המשמש גם ככרטיס אשראי, לעומת מחזיקי כרטיס אשראי רגיל. כך עולה מבדיקה שערכו במועדון הלקוחות פאוור קארד כ.א.ל לקראת סוף שנת 2007 בקרב חמשת הרשתות הפעילות ביותר במועדון: הום סנטר, מגה ספורט, טן תחנות דלק, טויס אר אס ובסט ביי, כולן של קבוצת פישמן. 

 

השנה צמח מספר חברי מועדון פאור קארד ב-15% לעומת 2006 וכיום הוא מונה 103,000 חברים. "זהו שיעור צמיחה גבוהה, ביחס לתחרות הקשה בשוק האשראי החוץ בנקאי ומועדוני הלקוחות, שמציעים הטבות והנחות ברשתות השונות.", אומר עו"ד ליאור טנר, מנהל מועדון לקוחות פאוור קארד.

 

מועדון לקוחות פאוור קארד מעניק לחבריו הנחות והטבות ברשתות הפנאי ואיכות החיים, כמו הום סנטר, מגה ספורט, טויס אר אס, בסט ביי ואחרות. זאת, בניגוד למתחריהם העיקריים, "YOU" ו"שופרסל" שמציעים הטבות בתחום המזון והדלק.

 

לדברי טנר: "מועדון פאוור קארד הצליח לכבוש נתח שוק בזכות קואליציית הרשתות, מגוון ההטבות השיווקיות ושיטת ההחזר הכספי. מעבר לכך, רוב הלקוחות שמצטרפים למועדון מגויסים על ידי עובדי הרשתות השונות. זוהי מערך מכירות שהוכיח עצמו פעם אחר פעם." עוד מוסיף טנר, "אנו מרוצים מהתוצאות ב-2007 וצופים גידול של נוסף של  20% במספר חברי המועדון במהלך השנה הבאה."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד