הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ענקית המזון "ביץ' נאט" מגיעה לישראל

30/01/2008 10:15

"ביץ' נאט", יצרנית מוצרי מזון לתינוקות השניה בגודלה בארה"ב, חתמה הסכם עם חברת מדיצ'י מדיקל לשיווק מוצריה בישראל. לאחרונה נודע כי חברת מדיצי מדיקל, קיבלה את הזיכיון לשיווק מוצרי החברה שתחל בקרוב לפעול בישראל.

חברת מדיצ'י מדיקל כבר  הודיעה כי במהלך 2008 היא תיכנס  לשוק אבקות החלב  עם המותג "אופטימיל", החברה משווקת גם את בקבוקי התינוקות בי פרי והיא מתעדת להפוך לשחקן מרכזי בתחום מוצרי איכות  לתינוקות ופעוטות.

 

חברת "ביץ' נאט" הינה החברה השנייה בגודלה בארה"ב לייצור ושיווק מחיות לתינוקות. כמו כן מתמחה "ביץ' נאט" בייצור דייסות וחטיפים לתינוקות ופעוטות. מדובר בחברה וותיקה הקיימת כ- 100 שנה ומייצרת תוספי מזון לתינוקות מזה כ- 75 שנה. ההסכם החדש של מדיצי יאפשר לה להפוך לגורם השלישי בגודלו בישראל בשתי קטגוריות מרכזיות תחליפי חלב ומחיות לתינוקות.

 

שוק המחיות לתינוקות מוערך כספית בכ- 40 מליון ₪ בשנה. השחקן המרכזי במשך שנים היה "גרבר" אשר היווה מעל 90 אחוז מהשוק .גרבר שווק ע"י רנדי במשך שנים רבות ובשלוש השנים האחרונות מופץ ע"י גורי. במהלך 2005 חל מהפך בשוק  והנאמנות הבלתי מעורערת למותג "גרבר" נפגעה. הנסיבות אשר אפשרו את השינוי הינן: מחסור קבוע במוצרים, והחלפת מפיץ.

 

בנוסף ,פרסומים אודות בעיות איכות באחד המוצרים של גרבר אפשר את  כניסתו של מותג חדש המיוצר בצ'כיה בשם "פרינוק "המופץ על ידי "רנדי"-המפיץ הקודם של גרבר. בשנה האחרונה חלה עליה דו ספרתית בצריכת המחיות ,כאשר גרבר עדיין שולט בשוק עם כ-55 % נתח שוק אך "פרינוק" הצליח לבסס עצמו כמספר 2 דומיננטי.

 

חברת מדיצ'י מדיקל הוקמה לפני כשנתיים על ידי יהודית ליבל ושרגא ברוורמן אשר  פרשו מחברת פרומדיקו והקימו את החברה, המתמחה בשיווק תרופות ומוצרי תינוקות.

ברוורמן וליבל הינם בעלי ניסיון רב שנים בתחום תחליפי החלב. שרגא ברוורמן שימש למעלה מעשר שנים  כמנכ"ל קבוצת פרומדיקו, והיה אחראי על החדרת ומיצוב המותג סימילק לשוק הישראלי , ויהודית ליבל שימשה באותה תקופה כסמנכ"ל השיווק של הקבוצה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד