הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב היח"צ של המכביה ה- 19 לגיל-עד תקשורת

6/12/2011

 

"גיל- עד תדמית ותקשורת" מקבוצת G GROUP, תחל לטפל בתקציב יחסי הציבור של המכבייה כבר בימים הקרובים כחלק  מאסטרטגית יחסי הציבור אשר נבחרה למכבייה ה-19 שתתקיים ביולי 2013. את הקמפיין תוביל המחלקה הבין לאומית של הקבוצה בניהולה של גלי זנדר.
 

המכביה הינה מפעל הדגל של מכבי תנועה עולמית. התנועה מקיימת פעילות ענפה ברחבי העולם היהודי ומונה כיום כ-400,000 חברים ב-60 מדינות. המכביה הינה המפעל היהודי-ציוני-ספורטיבי הגדול ביותר המתקיים במדינת ישראל מידי 4 שנים החל משנת 1932, רעיון המכביה הוא לקיים אולימפיאדה של העם היהודי בה משתתפים אלפי ספורטאים מכל קהילות ישראל בתפוצות.

המכבייה ה-19 תתקיים בחודש יולי 2013 ותיפתח בטקס פתיחה מרהיב בירושלים בירתה של מדינת ישראל, המשחקים יתקיימו בכל רחבי הארץ ויעניקו לציבור הישראלי הזדמנות להיות שותף בחוויה מיוחדת במינה.

גילי כהן: יו"ר גיל-עד תדמית ומנכ"ל משותף G GROUP : "זה כבוד גדול בעבורנו לטפל באירוע היהודי הגדול ביותר בעולם ולתרום את חלקנו בהעצמת המותג שהפך כבר לסמל למצוינות והשגיות. האתגר שיעמוד בפנינו יהיה לגרום לציבור רחב ככל הניתן בישראל להתחבר למכבייה ה-19 ולהפנים את העוצמה,החשיבות והערכיות שהיא מביאה איתה היום".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד