הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יחסי הציבור שלמיזם דיגיטל חדש לחולי סרטן יטופלו על ידי נאוה ענבר

6/07/2014

משרדה של נאוה עינבר המתמחה בבריאות קיבל את תיק יחסי הציבור והמדיה החברתית של מיזם הדיגיטל החדש לחולי סרטן בראשות פרופ' מיכה ברחנא, רופא משפחה, מומחה באפידמיולוגיה ובריאות הציבור ומרצה בכיר באוניברסיטת חיפה, אשר שימש בעבר כמנהל הרישום הלאומי לסרטן במשרד הבריאות. המיזם מאפשר לחולי סרטן לפתוח תיק רפואי מאובטח ונגיש ממחשב נייד, טלפון חכם וטאבלט דרך האתר https://www.sartan.info שגם כולל מידע על טיפולים לסרטן תרופות אונקולוגיות ונתוני הישרדות ממחלות הסרטן השונות בישראל. 

המיזם כולל כתובות ומפות של המכונים האונקולוגיים בארץ וניתן לשלוח לעצמך דואר אלקטרוני ישירות לאפליקציית הניווט של וויז (waze ) בטלפון הנייד ולהתחיל לנווט או לקבל הוראות הגעה על גבי מפות באתר עצמו. המיזם הוקם במטרה למנוע טעויות רפואיות ולהגביר את בטיחות החולה על ידי הצגת מסך אחד לרופא המטפל הכולל את תוצאות הבדיקות הרפואיות ומופעל בעזרת קוד פשוט הנמצא בידי המטופל. השמירה על סודיות חולי הסרטן המשתמשים בתיק הרפואי ובאתר היא מקסימלית, שכן מנגנון האתר אינו שומר נתונים אישיים מזהים של המשתמש ולאחר ההרשמה וקבלת קוד הגישה, הם נמחקים לצמיתות. 

משרדה של נאוה עינבר מתמחה ביחסי ציבור ומדיה חברתית בתחום הבריאות והרפואה, עם לקוחות המשרד המקבלים שירותי יחסי ציבור ומדיה חברתית נמנים, חברות תרופות, סטרטאפים בתחום הביו טכנולוגיה, רופאים מומחים, פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עמותות חולים, איגודים מדעיים וחברות לציוד רפואי. תחום הסרטן אינו זר לנאוה עינבר שכן בעבר היא כיהנה כדוברת האגודה למלחמה בסרטן כ – 4 שנים במסגרתן זכתה פעמים בפרסי האריה השואג של ענף יחסי הציבור, נבחרה כאשת השיווק של חודש נובמבר 2005 מטעם איגוד השיווק הישראלי (איגוד המפרסמים בישראל) ובשנת 2006 לאחת מחמישים הנשים המשפיעות במשק של ליידי גלובס.  

עינבר החלה את דרכה בענף יחסי הציבור כתקציבאית בכירה בחברת רן רהב תקשורת וטיפסה עד לתפקיד משנה למנכ"ל. בשנים אחרות עבדה כיועצת תקשורת בחברת רוני רימון - בני כהן. היא למדה תקשורת במסלול האקדמי במכללה למינהל ויש לה הכשרה מקצועית בתחומי בריאות הציבור, רפואה משלימה וחינוך לבריאות. עינבר חברה באיגוד האינטרנט הישראלי ואיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל (האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות). 

יחסי הציבור למיזם הדיגיטלי יתמקדו במדורי רפואה בריאות וטכנולוגיה, תכניות בריאות בטלוויזיה, ראיונות ברדיו וכתבות בעיתונים וכן יתפרסו בפעילות נרחבת של רשתות חברתיות מגוונות בדגש על פייסבוק במטרה לעדכן את המצטרפים במידע חדש ובאפשרויות חדשות בתפעול התיק הרפואי. עמוד הפייסבוק נמצא בלינק הבא: https://www.facebook.com/sartan.info

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד