הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Fiverr משיקה חנות ייעודית חדשה ל Influencers

27/11/2019
Fiverr משיקה חנות ייעודית חדשה ל Influencers

Fiver הודיעה  על פתיחת חנות התעשייה החמישית בזירת המסחר וחוגגת את צמיחת קטלוג השירותים למספר שיא של 300 קטגוריות שונות. הרחבת הקטלוג הינה אחד ממנועי הצמיחה שלFiverr והרחבתו ב-20% בשנה האחרונה הנה אבן דרך בהתקדמות להשגת מטרה זו. בנוסף Fiverr משיקה חנות תעשייה ל influencers הכוללת את כל השירותים הדיגיטליים הדרושים בכדי לנהל את פעילותם העסקית ברשת. חנות תעשיית משפיעני הרשת מצטרפת לקבוצת חנויות התעשייה של Fiverr הכוללות את חנויות הגיימינג, המסחר המקוון, הארכיטקטורה והפוליטיקה.

 

מיכה קאופמן, מייסד-שותף ומנכ"ל Fiverr, הקים את החברה לפני עשור על בסיס החזון בו אנשים יוכלו למכור ולקנות שירותים דיגיטליים באותה פשטות שבה נמכרים מוצרים פיזיים בחנויות מסחר מקוונות. היום, Fiverr היא פלטפורמה גלובלית הכוללת לקוחות מ 160 מדינות וכוללת קהילה של מיליונים. מאז הקמתה ב-2010, הפלטפורמה הדיגיטלית של Fiverr סייעה למיליוני עסקים וחברות ברחבי העולם לקבל גישה למגוון רחב של שירותים דיגיטליים החל מעיצוב גרפי, פיתוח תוכנה שיווק דיגיטלי ועוד. במקביל, סייעה למאות אלפי אנשים מוכשרים להתפרנס ולעסוק במקצוע שהם אוהבים.

 

"עסקים קטנים כגדולים, מקשת רחבה של תעשיות  משתמשים בFiverr הפלטפורמה מספקת להם חוויית מסחר פשוטה לרכישת שירותים דיגיטליים. בקליק אחד, ובפחות מ-15 דקות ניתן למצוא ולגייס פרילנסרים ביעילות ובקלות וזאת לעומת האלטרנטיבות שכרוכות בתהליכים ארוכים ומורכבים, אומר מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr. "עם השקתן של החנויות החדשות, הפלטפורמה מציעה שירותים ללקוחות חדשים מתעשיות שונות. עבור רבים מהלקוחות הללו, Fiverr היא למעשה שלוחה של הצוות שלהם, כך, ניתנת לעסקים אפשרות לקבל גישה למשאבים נוספים  בכדי לסייע להם להגיע ליעדים במהירות, ביעילות ובהתאם למגבלות התקציב שלהם."

 

בעקבות ההשקה המוצלחת של חנויות מיועדות התעשייה דוגמת חנות הגיימינג והמסחר המקוון, Fiverr משיקה את החנות החמישית שלה המיועדת לקהילת ה influencers הגדלה. שוק ה- Influencers הגלובלי צפוי להגיע ל-15 מיליארד דולר עד שנת 2022, עלייה חדה מ-8 מיליארד דולר שהשוק גרף ב-2019. כל פלטפורמה החל מאינסטגרם, פייסבוק יוטיוב ולינקדאין מושכת אליה influencers במגוון רחב של תחומים. במקרים רבים, influencers , זקוקים לעזרה בהתנהלות העסקית השוטפת בכל הפלטפורמות הכוללת כתיבת תוכן, SEO, עריכת וידאו, ניהול מדיה חברתית ועוד. החנות תציע מגוון שירותים שיעזרו להרחיב ולטפח את הפעילות שלהם  ברשת.

ארבעת הקטגוריות המרכזיות הן:

1.      אתרים ובלוגים

2.      יוטיוב

3.      אינסטגרם

4.      פייסבוק

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד