הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אביהו בן-נון: "קטעי העיתונות שאנו משיגים כתוצאה מהחשיפה לאיסוזו צ'אלנג' - בעובי של ספר טלפונים"

11/04/2005

"המתח התקשורת לקראת מסע איסוזו צ'אלנג' הנערך מדי שנה, בזמן המסע ולאחריו, משיג חשיפה בתקשורת ברמה כזו שקטעי העיתונות מגיעים לעובי של ספר טלפונים", כך אמר אביהו בן-נון, יו"ר חברת UMI, יבואנית רכבי איסוזו לישראל בכנס של "הפורום הישראלי לשיווק" שנערך ביום ה' האחרון בת"א ואשר עסק בשיווק סגנון חיים.

 

בן-נון אמר בכנס: "לקראת איסוזו צ'אלנג' אנו שומרים על מתח תקשורת החל מן ההכרזה על המסע במסיבת העיתונאים, דרך הרשמת המועמדים, גיבוש הקבוצה של 20 איש הנבחרים למסע מתוך 1,000 מועמדים, בחירת העיתונאים, צירוף הספונסרים והשותפים ועד המסע עצמו והעברת החוויות מן השטח לאמצעי התקשורת בישראל ובעולם".

 

"התקשורת משתפת איתנו פעולה בצורה בלתי רגילה", הוסיף בן-נון. "הפכנו את אנשי המדיה לשותפים במשימות המסע והם מוכשרים כמו כל הצוות".

 

אביהו בן-נון הסביר כי מסע איסוזו צ'אלנג' התחיל כפעולה של שיווק ביחסי ציבור בשנת 1993. "החזון שלנו היה לפתח את איסוזו צ'אלנג' כמותג בינלאומי המקדם את רכבי איסוזו כמובילים בתחום הספורט המוטורי בשטח, תוך שילוב מודעות לאיכות הסביבה ושימור הטבע. היעדים שלנו שפעלנו להשיג באמצעות החשיפה למסע איסוזו צ'אלנג' היו: בנית המוניטין והמודעות לרכבי איסוזו ומיצובם כמובילים בפלחי השוק הרלוונטיים באיכות, באמינות, בעבירות ובנוחיות. מטרה נוספת הית להביא להגדלת המכירות ולרווחיות של החברה. התוצאות העסקיות של איסוזו בעקבות הפעילות השיווקית הזו היו הפיכת איסוזו למותג מוביל בתחום רכבי השטח בישראל כמעט בכל השנים בהם נערך המסע", סיכם בן-נון.

 

המפגש של הפורום הישראלי לשיווק מיסודם של שלוחת אוניברסיטת דרבי בישראל ואיגוד לשכות המסחר, הוקדש לנושא: "שיווק סגנון חיים". מלבד אביהו בן-נון התארחו במפגש גם  מנכ"לים מצליחים שהקימו בעשר אצבעות עסק שמכתיב סגנון חיים.  אילן שנהב, מנכ"ל אילנ'ס, הרצה בנושא "מהו שיווק נכון של רשת שירותי סגנון חיים". דליה לוי, מייסדת סטודיו C, הרצתה בנושא "הבריאות כסגנון חיים – שיווק לפלח הנשי". אוסנת פלאוט, מנכ"ל "חרוז כזה", דיברה על הקמת רשת מתמחה, תוך הצלחה בהפיכת העסק לרווחי ומתגמל את בעליו.

 

זהו המפגש השישי שעורך הפורום הישראלי לשיווק. בין הנושאים בהם עסקו ההמפגשים הקודמים: "יצירתיות ובידול- אסטרטגיה מנצחת", "איך משווקים בלי אבא עשיר – לעשות את הבלתי אפשרי", "מודלים בהחדרת מותג חדש בשוק רווי ותחרותי" ועוד.

 

הפורום הישראלי לשיווק הוקם ב- 2002 ביוזמה משותפת של ביה"ס למנהל עסקים של שלוחת אוניברסיטת דרבי ואיגוד לשכות המסחר. הפורום שם לו למטרה להוות נקודת מפגש של דעות, עמדות תפיסות וגישות שונות בנושאי אקטואליה שיווקית ועסקית ולאפשר דיאלוג פורה ומתמשך בין חברי הפורום.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד