הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"בקר תנובה" תשקיע למעלה מ- 10 מיליון שקלים בפעילות שיווקית בנקודות המכירה

6/06/2005

"בקר תנובה" תשקיע למעלה מ- 10 מליון ₪ בפעילות שיווקית ענפה ברשתות שיווק, בהן קיימות נקודות מכירה של מוצרי "אדום אדום". מתנובה נמסר כי השקעת "בקר תנובה" בפעילויות בנקודות המכירה הינה תקדימית בישראל, הן בהיקף ההשקעה הכספית והן באופי הפעילויות השיווקיות המבוצעות בנקודות המכירה.  ההשקעה בנקודות המכירה היא חלק מאסטרטגיית השקת כתם הדיו הייחודית ל"אדום אדום".

בין הפעילויות: הקמת מיני מסעדת "אדום אדום" ניידת, המציעה למבקרים ברשתות הפנינג טעימות והתנסות במוצרים הנמכרים ומתן מידע לצרכן על נתחים ספציפיים; הפעלת משחקי ידע ובידור נושאי פרסים בסניפים' על מנת להנחיל מידע אודות "אדום אדום" ועולם הבשר ככלל, בצורה חווייתית.

כמו כן, תציב "בקר תנובה" קיר גלויות רב מימדים, המכיל 25 גלויות הכוללות מתכונים ומידע בנושא "עולם הבשר". הקיר ימוקם באזור הקצביות ומקררי "אדום אדום". בד בבד לקיום הפעילויות, יסייעו יועצי הבשר של החברה בסניפים במתן ידע בנושא הבשר לצרכן.

 

"ביקשנו להעביר את תחושת הידע, ההתנסות והחוויה הכרוכים באכילת בשר ככלל, ומוצרי "אדום אדום" בפרט", אמר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "לשם כך, החלטנו ליזום שיווק חווייתי שיפעילו בקרב הצרכנים את מכלול החושים, באמצעות משחקים היתוליים, טעימות, חידוני ידע, טיפים למתכונים איכותיים והסברים. פעילויות אלה מפגישות את הצרכן עם חווית הטעם המשובח של המוצרים מחד, תוך הנחלת ידע אינפורמטיבי אודות עולם הבשר מאידך. הפעילויות מתמקדות בחוויה לצרכן והתנסות במוצר. הן מספקות התנסות חושית, אמוציונאלית ושכלית ויוצרות מערכת יחסים של הצרכן עם המותג "אדום אדום".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד