הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קהל היעד לגלולה למניעת הריון, סטודנטיות וחיילות, נמצא בבתי הקפה

28/06/2005

חברת "דקסון" יצרנית הגלולה הסגולה למניעת הריון "פמינט" יוצאת בקמפיין לסטודנטיות וחיילות בבתי קפה ברחבי הארץ באמצעות חברת המדיה לצעירים       "לעומק התודעה".  עלות הקמפיין כ-100,000 ₪.

 

הקמפיין  לסטודנטיות וחיילות- "Go for it הגלולה הסגולה שומרת עלייך" יעלה בסוף יוני למשך חודש ויפנה לסטודנטיות וחיילות, צעירות, משוחררות, מובילות דעה, אופנתיות ועדכניות. הצפי הוא שכ-250,000 בחורות העונות להגדרה זו, יחשפו לקמפיין.

 

במסגרת הקמפיין, החברה יוצאת במבצע מיוחד לסטודנטיות וחיילות אשר יגיעו עם מרשם רופא לגלולה הסגולה, פמינט, לסופר-פארם וכרטיס סטודנט/ תעודת חוגר יקבלו את הגלולה הסגולה במחיר מיוחד של 30 ₪ בלבד  . המבצע יסתיים בספטמבר .

 

לקראת הקמפיין, חברת התרופות "דקסון" ערכה סקר שבוצע בקרב סטודנטים. תוצאות הסקר הראו כי  71% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה תמיד ואילו 24% מקיימים יחסי מין עם אמצעי מניעה בד"כ. 5% מהסטודנטים מקיימים יחסי מין ללא אמצעי מניעה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד