הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גלידת שטראוס יוצאת בפעילות קד"מ חוויתית יוצאת דופן למגנום חושים, באמצעות טרגט מרקט

17/07/2005

גלידת שטראוס ממשיכה את פעילויות הקיץ במטרה לחזק  המהדורה המוגבלת של מגנום- מגנום חושים. משאית מגנום ממותגת תסייר ברחבי הארץ ותפעיל לבני נוער וצעירים בליינים באזורים שונים בארץ את כל חמשת החושים.
 
הפעילות תעביר לעוברים ושבים חווית חושים בעוצמה מקסימלית על ידי מוזיקה בסאונד היקפי, אפקטים מיוחדים, שינויים בטמפרטורה, תאורה צבעונית עם אפקטים מרהיבים, שימוש בריחות וכמובן בטעימות של מגנום שטראוס.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 17.7.05 ועד-9.8.05 ותפתיע את העוברים ושבים במקומות לא צפויים מצפון ועד דרום הארץ כדוגמת: מתחם נמל תל אביב, תחנת הרכבת וקניון באר שבע, כיכר העצמאות נתניה, , חוף דלילה אשקלון, מרינה הרצליה, תחנה מרכזית עפולה,  חוף אכזיב ועוד...הפעילות המרכזית תהיה ב"פסטיבל תל אביב עיר הבירה" ב-27-28 ביולי בגן צ'ארסל קלוד.


רונן זהר, סמנכ"ל השיווק של גלידת שטראוס, מסר כי מדובר בפעילות חוויתית יוצאת דופן, שנועדה להמשיך ולחזק את מותג מגנום כמותג המוביל את תחום הגלידות, באמצעות חוויה ייחודית, נועזת ומסקרנת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד