הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שטראוס עלית עם נראות במקררים. הפיקה צילנדר שקוף היוצר במה ייחודית לנראות המוצר

20/07/2005

שטראוס עלית נכנסת עם דנונה לזירה חדשה - משקאות בוקר תחת הסיסמא "דנונה - משקה בוקר – לאנשים שאין להם זמן לארוחת בוקר", משקה הבוקר של דנונה משלב נוחות של בקבוק אישי שניתן לשתות ממנו גם "בדרך. על פי הערכות, ההשקעה הראשונית במהלך מסתכמת ב כ-5 מיליון שקל.

המהלך הופק באמצעות 'אידאה עיצוב והפקה' המתמתחה בעיצוב במרחב הקמעונאי, שוב הצליחה שטראוס ליצור נראות חדשנית ודינמית. גולת הכותרת היא הצילנדר השקוף היוצר במה ייחודית לנראות המוצר. לדברי חלי פומרנץ סמנכ"ל לקוחות בחברת 'אידאה עיצוב והפקה': " סטנד הצילינדר ייחודי ובולט בכך שהוא אינו נושא מסרים ובשל זאת יוצר פוקוס תלת מימדי המעצים את מראה הבקבוק ,ומשדר נועזות במקררים". כובשי המדף הכתומים אותם עיצבה 'אידאה ' וייצרה בטכנולוגיית ואקום פורמינג יוצרים מסגרת ויזואלית תלת מימדית המבליטה את המוצרים על המדף ומקילה על סידורם וארגונם. השימוש בצבע הכתום כמאפיין עיקרי בעיצוב אביזרי הנראות נגזר משפת עיצוב האריזות אותן עיצב הסטודיו  נאו גרופ  של 'פיליפ בולקיה' ,מחזק את הקשר למוצרים ומבליט את הסדרה החדשה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד