הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת דובק מדווחת על עליה של 5.6% במכירות המותג נובלס בעקבות קמפיין "מלך הקאלט"

1/08/2005

דובק השקיעה בקמפיין כ-3 מיליון ש"ח באמצעות משרד הפרסום סדובסקי-ברלין. הפעילות כללה קמפיין פרסומי ואינטראקטיבי, אתר אינטרנט, חידון נושא פרסים שבסופו ייבחר "מלך הקאלט", מופעים והקרנות סרטים בפאבים ברחבי הארץ. הסלוגן, שלווה את  הקמפיין: "נובלס לא כמו כולם" ופעילות השטח נוהלה ע"י משרד קידום המכירות פרומרקט.

 

שבתאי יעקובי סמנכ"ל  השיווק המכירות והסחר בחברת דובק:  "אנו מרוצים מהתוצאות שהשגנו בפעילות השיווקית למותג "נובלס". ההחלטה על פעילות זו התקבלה, לאחר שערכנו מחקר מקיף בקרב קהלי יעד פוטנציאליים ומהם עלה כי קהל המעשנים מחפש פעילות חוויתית בסגנון אחר. אנו נמשיך בפעילות זו גם בשנים הבאות"

 

עידית גולני מנהלת השיווק בחברת דובק: "בחרנו  להתמקד  שיווקית בעולם תוכן ברור ומוגדר של קאלט כפי שעלה מקהל היעד לאחר בחינת קונספטים רבים. סלוגן הקמפיין "נובלס לא כמו כולם" בא להדגיש את ייחודיות המותג ואת קהל מעשניו. בעצם  יצרנו פעילויות ייחודיות ולא שגרתיות בתחום הסיגריות : זו הפעם הראשונה שחברת סיגריות מעלה קמפיין אינטראקטיבי וזאת בשילוב של קמפיין עיתונות ושטח מסיביים ומסיבת קיץ"

 

חברת דובק מדווחת על עליה של 5.6% במכירות המותג נובלס, בעקבות עליית קמפיין "מלך הקאלט", בחסות "נובלס - לא כמו כולם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד