הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

למרות המשך הפעילות - הפרסום בנקודות המכירה בקלאבמרקט הושעה

15/08/2005

למרות המשך הפעילות ברשת קלאבמרקט עצרו כל הספקים הגדולים את תקציבי הפרסום שיועדו לפרסום בסניפי הרשת שכשלה. רוב הספקים מפנים, בימים אלה, את תקציבי הפרסום, הנאמדים במאות אלפי שקל, לרשתות הגדולות האחרות וכן למגזר הפרטי (מיני מרקטים ורשתות מקומיות קטנות.). עיקר הפרסום עבר לרשתות המובילות (על רשתות הבת שלהן): שופרסל, סופר סנטר וכן לסופרפארם.

 

לפי הערכה עמדו תקציבי הפרסום בנקודות המכירה ברשת קלאבמרקט על יותר מ-5 מיליון שקל בשנה. בסניפי הקלאבמרקט  היו פעילויות  של שתי חברות פרסום מובילות בתחומן: CTV (בבעלות מפל תיקשורת - תמי מוזס-בורוביץ ואליעזר פישמן) בתחום  מסכי הפרסום הדיגיטליים וחברת הדיה, המתמחה בפרסום ממוקד בנקודות המכירה (נציגתה של ענקית המדיהnews America marketing ),  בבעלות חברת מקסימדיה ועופר גל). שתי החברות השעו את פעילותן בקלאבמרקט וממתינות לפי שעה להתפתחויות במצבה של הרשת.

 

להדיה הסכמי זיכיון לפרסום גם ביתר הרשתות המאורגנות וברשתות הפארם.  

 

הפרסום בנקודות המכירה הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות. לפי הערכות עומדים תקציבי הפרסום בתחום זה על יותר מ-400 מיליון שקל בשנה.

 

אין ספק כי נפילת רשת שיווק כמו קלאבמרקט גורמת לשינוי בהתייחסות לחלוקת ה"עוגה" המיועדת לפעילות בתחום זה. חברת הדיה ביצעה לאחרונה עבור הרשת את שילוטי תת הרשת - "אימפריה" וכן רכשה עבור פעילות פרסומית בסניפים אלפי עגלות ילדים מיוחדות אשר בשלב זה נמצאות במחסני הדיה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד