הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רנו יוצאת בקמפיין טלוויזיה המתמקד בהחלפת הרכב הישן ברנו מגאן חדשה

25/08/2005

קבוצת קרסו, יבואנית מכוניות רנו לישראל, יוצאת בקמפיין משולב של טלויזיה, רדיו ואינטרנט למבצע "שבוע הטרייד- אין הגדול ברנו". מדובר במבצע טרייד אין במחיר מחירון מלא לכל לקוח שירכוש רנו מגאן חדשה בתקופת המבצע שימשך עד 15 לספטמבר. הקמפיין בידי משרד הפרסום פלד, והיקפו כ- 2 מיליון ₪.

 

במסגרת המבצע תציע רנו לכל לקוח, שירכוש רנו מגאן חדשה בדגמי

3 דלתות, 4 דלתות או 5 דלתות, לרכוש את מכוניתו המשומשת – שעומדת בתקנון המבצע, במחיר מחירון מלא .

 

 

אייל פביאן, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת קרסו, מוסר: "ממחקרים שעשינו עלה כי בעת החלפת רכב, ההטבה המרכזית ללקוח היא יכולת מימוש הרכב הישן בטרייד אין במחיר מלא, הפותרת את הצרכן מהתעסקות במכירת רכבו הישן בעצמו.

 

"חברת קרסו מתכוונת כצעד אסטרטגי להרחיב את פעילות תחום הטרייד אין בשנה הקרובה. השקעה בקמפיין פרסום הכולל טלויזיה לתחום הטרייד אין, מהווה צעד ראשון בכיוון. במקביל פיתחנו תוכניות מימון חדשניות הפותרות ללקוח את מימון ההפרש בין ישן וחדש בתנאים נוחים ".

 

שוק הרכב המשומש בישראל עובר מהפכה בשנים האחרונות. כיום, בניגוד ללפני עשור אז הצרכן הפרטי מכר את רכבו הישן בעיקר באמצעות מודעות בעיתונות , כיום  למעלה מ-50% ממכירת המכוניות המשומשות תופסות חברות הליסינג, 20-30% בחברות מתמחות ברכבים משומשים, והיתר בשוק הפרטי באמצעות מודעות בעיתונים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד