הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פריגת יוצאת בפעילות שיווקית עם המותג "אושן ספריי" בשירותי הנשים של רשת "שייפ"

28/08/2005

פריגת יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם רשת מכוני הכושר הולמס פלייס, במסגרתו תקדם את המותג "אושן ספריי" בפעילות ייחודית, חדשנית  ובלתי צפויה בשירותי הנשים  של רשת "שייפ". פעילת זו תתבצע כחלק מ"חודש הנשים" שמתקיים ברשת "שייפ" בחודש ספטמבר.

 

מיכל קציר - עמק, מנהלת תחום W& Hבפריגת: "פריגת אושן ספריי הינו משקה המבוסס על פרי החמוציות הידוע בסגולותיו הבריאותיות והוכח מחקרית כי הוא מונע זיהומים בדרכי השתן ועל כן בחרנו לקיים פעילות קד"מ  דווקא בשירותי הנשים של רשת "שייפ" כאקט המתחבר ישירות לסגולותיו הפונקציונליות של המשקה.  אנו צופים כי הפעילות החדשה תחשוף את המותג בהצלחה רבה לקהל לקוחות ותיק כמו גם חדש, ותתרום למיצוב הבריא של המותג באמצעות החיבור לרשת הולמס פלייס,  המובילה את תרבות הכושר והבריאות בישראל".

 

במסגרת פעילות הקד"מ, ימותגו חדרי השירותים של מועדוני רשת "שייפ" באלמנטים רבים המשווקים את המותג "אושן ספריי". רצפת השירותים תמותג  במדבקות רצפה צבעוניות ובולטות בצורת חמוציות. מתקרת השירותים יתלו מוביילים צבעוניים בצורת בקבוק "אושן ספריי" המפרסמים את סגולותיו הבריאותיות של המשקה עם הכיתוב "לשתות את החיים הבריאים". בסמוך לכיורים יונחו נרות צבעוניים אדומים ולידים סבונים אדומים ומגבות ממותגות.

גם המראות, תאי השירותים ותאי האחסון ימותגו "אושן ספריי".

 

בנוסף, תתבצע במקום פעילות הטעמות וחלוקת קופוני הנחה ע"י דיילות שיולבשו בצבעי המותג ויסבירו לנשים על יתרונות המשקה וסגולותיו.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד