הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הגרנד קניון בחיפה יוצא לקראת החגים ב"בוקסינג דיי" במטרה להקדים את קניות החג

21/09/2005

לקראת החגים יוצא הגרנד קניון בחיפה ביריד "בוקסינג דיי", שיערך השבוע הקרוב, למשך 7 ימים, החל מה- 25/9/05 עד 1/10/05.

 

לראשונה בארץ, מתקיים ה"בוקסינג דיי" בחודש ספטמבר (ולא בחודשים הנהוגים בכל הקניונים האחרים: יוני ודצמבר) וזאת, תוך שיתוף פעולה של כל רשתות האופנה והמותגים בארץ, במטרה לנקות את המדפים וחיסול כל מלאי הקיץ.

 

במסגרת "הבוקסינג דיי" יערכו מבצעים אטרקטיביים  על כל המותגים וחנויות הקניון. בנוסף לכל החנויות ורשתות השיווק שישתתפו במבצע, יפתח הקניון לרגל ה"בוקסינג דיי" דוכני מכירה  בלתי שגרתיים שיציעו מגוון רחב של מוצרים ומתנות לחגים במחירים אטרקטיביים.

 

לדברי ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון: "הבוקסינג דיי הוא למעשה מהלך שיווקי הנמשך שבעה ימים ומהווה הזדמנות לכל מבקרי הקניון ליהנות ממחירי מבצע אגרסיביים וממבצעים חסרי תקדים. ליבת הרעיון של היריד היא לאפשר ללקוחותינו להקדים את הקניות לחגים זאת תוך כך שהם נהנים הן ממחירים נוחים והן משפע של היצע איכותי וזמין תחת קורת גג אחת".

 

להערכת סביון: במשך 7 ימים בהם יערך ה"בוקסינג דיי" תחול עלייה של למעלה מ- 45% במבקרי הקניון, צפי של כ- 25 אלף מבקרים ביום, במקום 17 אלף מבקרים. עוד מסר סביון כי להערכתו 7 ימי המבצע יגדילו את פדיון החנויות בקניון בכ- 25 אחוז ויותר.  

 

עוד מסר ישראל סביון: "במסגרת היריד ולכל אורך השבוע, יתקיים מבצע איסוף צעצועים לנזקקים מטעם הגרנד קניון ובשיתוף עמותת לב-חש, הפועלת מטעם אגף הרווחה של עיריית חיפה".

 

לרגל פתיחת "הבוקסינג דיי" יצא הגרנד קניון במסע פרסום רחב, בהשקעה של חצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי & וורשבסקי. הקמפיין הארצי יכלול שלטי חוצות, מודעות ומסע קד"מ רחב בכל רחבי הארץ. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד