הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בעקבות מבצע "אם שילמת יותר- נדפקת": טרקלין חשמל מדווחת על עלייה של 50% במכירת מקררים בחודש ספטמבר

22/09/2005

טרקלין חשמל מדווחת היום על גידול של 50% בחודש ספטמבר, במכירת מקררים דלת מעל דלת לעומת חודש אוגוסט 2005, וגידול של כ- 30% מהתקופה המקבילה אשתקד. את הגידול מייחסים בחברה למבצע "אם שילמת יותר- נדפקת", במסגרתו מוכרת החברה מוצרים של החברות המובילות בעולם במחירים אטרקטיביים.

 

עוד מדווחת החברה כי בשבוע האחרון נמכרו כ- 300 מכונות כביסה של החברות סימנס ו- LG, וכ- 650 תנורים בעיקר של המותגים זנוסי, בקו, סימנס, דלונג'י ואריסטון. בנוסף ובאופן מפתיע, חלה עלייה חדה של כ- 150% מהתקופה המקבילה אשתקד, במכירות מחשבים ניידים של החברות Hp ו- IBM, דווקא לקראת החג.

 

אשר אהרון מנכ"ל טרקלין חשמל מסר כי, הצרכן הישראלי מושכל  ולא פראייר, הוא לא רוצה לשלם על מתנות ותשלומים, הוא רוצה מחיר אטרקטיבי למוצר. מגוון המוצרים של המותגים המובילים בעולם שמכרנו במחירים אטרקטיביים, הביאו את הצרכנים לסניפים והוכיחו פעם נוספת שעל הצרכן הישראלי אי אפשר לעבוד".

 

אנו מתכוונים להמשיך עד אחרי החגים באותה מדיניות ולספק לצרכן מגוון רחב של מוצרים אטרקטיביים של החברות המובילות בשוק במחיר המשתלם ביותר, וכל זאת בתוספת האחריות הכפולה של טרקלין חשמל, המאפשרת לצרכן שקט נפשי גם אחרי הרכישה", הוסיף אהרון.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד