הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טרגט ופרומרקט זכו בארבע מדליות בגמר העולמי של תחרות הקד"מ ה-Globes Awards

25/09/2005

כמדי שנה, משיגות חברות הקד"מ הישראליות הישגים יוצאי דופן בזירה הבינלאומית. למערכת פורום שיווק נודע, כי השנה, תזכה ישראל בארבע מדליות בגמר העולמי של תחרות הקד"מ הבינלאומית ה-Globes Awards. שלוש מן המדליות יוענקו לטרגט מרקט ואילו הרביעית תגיע לפרומרקט.

 

'צבען' של המדליות (זהב, כסף או ארד) עדיין לא ידוע, והדבר יתגלה רק במהלך טקס ההכרזה שייערך בארה"ב בסוף חודש אוקטובר. מה שכן ידוע היא העובדה, שקמפיינים של טרגט מרקט ופרומרקט זכו באחד משלושת המקומות הראשונים בקטגוריות שלהם.

 

שתי המדליות הראשונות של טרגט מרקט הוענקו לה על קמפיין 'בחזרה לעתיד' שניהלה עבור עובדי בזק, לפני תהליך המיתוג מחדש של החברה. המדליות הוענקו בקטגוריות 'השימוש הטוב ביותר בשיווק ישיר' ו'הפעילות הטובה ביותר עבור מערך המכירות'. המדליה השלישית הוענקה לה על קמפיין 'כחול עולה' לפלאפון בקטגוריה 'הקמפיין הטוב ביותר לבניית מותג'.

 

פרומרקט זכתה במדליה על פסטיבל החול, שערכה עבור סופרפארם, וזאת בקטגוריה 'קמפיין החסות או שיתוף הפעולה הטובים ביותר'.

 

השנה, התמודדו בגמר העולמי מספר שיא של קמפיין מכל העולם – 420. לגמר עלו עבודות, שזכו במדליות בתחרויות ארציות מקודמות. בישראל, ארגנו את תחרות הקד"מ במשותף איגוד המפרסמים בישראל ומערכת העיתון פורום שיווק.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד