הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלייבוי ישראל חתמה חוזה בלעדי עם גיבור סברינה לייצור ושיווק הלבשה תחתונה

27/09/2005

חברת פלייבוי ישראל חתמה חוזה לייצור ושיווק הלבשה תחתונה בלעדי עם חברת גיבור סברינה, תחילה ישווק קו הלבשה לנשים.

 

שרית מדליה, סמנכ"ל השיווק  של פלייבוי ישראל מסרה כי :"פלייבוי ישראל מאמינה כי הערך המוסף של גיבור סברינה הוא עצום למותג". לדבריה:"קטגוריית ההלבשה התחתונה של פלייבוי נחלה הצלחה רבה בשנה שעברה מאז השקתה ולכן הוחלט לחזק ולהרחיב את הקטגוריה, ע"י התחברות עם חברה גדולה בעלת ניסיון ומוניטין רב , כגיבור סברינה".

 

עוד מסרה מדליה, כי: "מעבר לתחום ההלבשה התחתונה תיווסף קטגוריה של home wear , הכוללת קולקציה נרחבת של גופיות, מכנסיים, מכנסונים, כותנות ופריטי אופנה נוספים. מסקרים שערכנו נראה כי קטגוריה ההלבשה התחתונה צוברת תאוצה ובעלת פלח שוק הגדל בהתמדה, בהתאם לכך ולהיקף המכירות בשנה אשתקד ,אנו צופים לגידול בהיקף המכירות השנתי בסדר גודל של כ- 7 מיליון ש"ח".

 

לדברי ליאור בן ציון נשרי,מנהלת השיווק של גיבור סברינה , כי : "אני רואה את שיתוף הפעולה העתידי  בין גיבור סברינה כחברה מובילה בתחום ההלבשה התחתונה לבין חברת פלייבוי ישראל המייצגת מותג אופנתי בינלאומי כשילוב מוצלח והזדמנות עסקית מבטיחה ומעניינת".

 

קטיגורית ההלבשה התחתונה וקו ה- home wear של פלייבוי ישווק ב כ- 700 נקודות מכירה ברחבי הארץ. הקולקציה הרחבה תוצג לקהל ב- 15 במרץ 2006 , טווח המחירים יקבע בהתאם לשוק הקמעוני בארה"ב. 

 

בימים אלה מגבשת פלייבוי ישראל קמפיין פרסומי להחדרת קטיגוריות ההלבשה התחתונה והעליונה לשוק הישראלי , בהיקף תקציבי של כ- 200,000 $.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד