הפוך לעמוד הבית
יפעת

מכוונים למטה: קמפיין חדש לאסם באמצעות הדיה

מכוונים למטה: קמפיין חדש לאסם באמצעות הדיה (הגדל)

אסם יוצאת עם מוצר חדש לעולם האפייה: קמח לבן ובו שמרים, המלוותה בפעילות  שיווקית בנקודות המכירה באמצעות הדיה, החברה לפרסום ומיתוג בנקודות מכירה. 

לשם יצירת נוכחות משמעותית הפיקה הדיה מערך שילוט בקטגורית עזרי האפייה, בהם שילוט צד ופרסום רצפה ייחודי ועוצמתי. בעוד גובה העיניים של הצרכן עמוס במוצרים ובמסרים פרסומיים, השימוש ברצפה כשטח פרסום מנצל אזור שהוא נטול גירויים ויזואליים. פרסום ריצפתי מהווה מעין הרחבה אופטית של שטח המדף וכך יוצר יתרון על פני המתחרים על המדף.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד