הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קידום מכירות לנישת ההורים

3/02/2013

אורית גרינבאום ליפסקי, מנהלת שיווק שטראוס מים ישראל: "שיתוף הפעולה עם מלון "בייביליס" הנו חלק מהאסטרטגיה השיווקית של שטראוס מים ישראל לספק למשפחה הישראלית את המים האיכותיים ביותר בכל זמן ובכל מקום. אנו שמחים להעניק את האפשרות לכל יולדת ובני משפחתה ליהנות מנגישות של בר המים המתקדם בעולם ועל כן החלטנו לאפשר גם את רכישת המכשירים במחיר מיוחד. בר המים תמי4 יעודד את גם את הנשים שלאחר הלידה וגם את בני המשפחה לשתות יותר."

עוד ציינה כי "מסקר שנערך לאחרונה על ידי מכון דחף בהנהלת  ד"ר מינה צמח  עולה כי  בכמחצית הבתים (53%) בהם יש בר מים עלתה צריכת המים לשתייה. בשנים האחרונות הולכת וגוברת המודעות לחשיבות הרבה של שתיית מים ובבתים בהם נמצאים ברי מים ישנה עלייה ברורה בצריכת המים של ילדים."

סיגל בקר, מנהלת ביייביליס: "מלון היולדות "בייבי ליס" חרט על דגלו לספק ללקוחותיו את המוצרים המקדמים והאיכותיים ביותר. הצרכים הייחודיים של אורחות המלון מחייבים אותנו לבחון יום יום ושעה שעה  כיצד ניתן לחדש את חוויית השהייה במלון. על כן החיבור לשטראוס מים הינו טבעי עבורנו ומאפשר לנו להציע ללקוחותינו את המוצר המתקדם ביותר גם בתחום בר המים הביתי."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד