הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המרכז הישראלי לניהול יקיים את כנס השירות השנתי בסימן Service DNA : שפת השירות החדשה

10/04/2013

המהפכות וההזדמנויות בתחום הניהול והשירות, תובנות ממסעו של הלקוח הדינאמי, השפה האנושית של השירות, חוויית שירות מבדלת, עיצוב חוויית לקוח בעידן הדיגיטלי, ושירות ב-365 מעלות הם בין הנושאים המרכזיים  שידברו עליהם במסגרת כנס השירות השנתי של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

הכנס, המתקיים זאת השנה החמישית, ייערך השנה בסימן שפת השירות החדשה שנוצרה לאור השינויים התכופים והתפתחויות בחוויית השירות בארגונים שהפכה להיות חלק אינטגרלי מהDNA- הארגוני. כחלק מהתפתחויות אלו מיטשטשים הגבולות בין מימד השירות האנושי פיזי לבין מימד השירות הדיגיטלי ומתגבש מימד חדש בשם Phygital World המשלב בין שניהם. מימד חדש זה מחייב ארגונים לשנות את תפישת השירות שלהם ולהתאימה אליו במטרה ליצור ערך אמיתי ללקוחות. ארגונים שידעו לעשות בו שימוש מושכל יצליחו ליצור מחויבות של הלקוחות שלהם לצד נאמנות גבוהה למותג.

כנס השירות השנתי, שמזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים, הפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחום הניהול, השירות, שיווק, פרסום  ואסטרטגיה העסקית.

לדברי לירז כהן, מנהלת פעילות המי"ל , "כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנו מובילים במהלך השנה במי"ל במטרה לקדם ולמנף את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום. הכנס מספק הזדמנות מצוינת למשתתפים להיחשף וללמוד על המגמות החדשות והמרכזיות בתחום השירות בצורה חווייתית ומרתקת מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו. במהלך הכנס נקיים גם את תחרות המצויינות בשירות, המתקיימת זאת השנה ה-12 ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. במסגרת התחרות נציין ונוקיר  חברות וארגונים שביצעו מהלכים מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד