הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס לטובת בעלי עסקים מהצפון

22/05/2013

עסקים קטנים מתקשים לא פעם לקדם את עצמם ולצמוח כלכלית. הסיבות לכך רבות. תקציב מוגבל, חסמים של ידע טכנולוגי או שיווקי, קושי בחלוקת זמן לטובת שיווק ויצירתיות או העדר אפשרות לגייס אנשי מקצוע לצורך כך ועוד", מסבירה חלי יעקבס-וירט, מנכ"לית משותפת של 2 חברות: חברת בינה יתרה וחברת תראו טכנולוגיות בע"מ, שמופקדת על ניהול הכנס. 

לשם כך, הושקה לאחרונהמערכת טכנולוגית חכמה "תראו" T-roo, אותה פיתחה חלי יעקבס וירט ונועדה לעשות את כל העבודה השיווקית לעסקים קטנים בלחיצת כפתור וכמערכת אחת.

אני בעד אלו המוכנים לקראת העתיד, אמר לינקולן וצדק, מציינת חלי יעקבס וירט, יזמת ומומחית לשיווק. "כמי שמלווה ומייעצת למאות עסקים מתחומים שונים במשך שנים, הצעד הראשון והחשוב מכל הוא תכנון וביצוע בעסק קטן. המטרה של הכנס היא להעניק לכל אחד מבעלי העסקים "צידה לדרך", כלומר, כלים לתנועה שיווקית מתמדת וחדשנית". "שכן לא מספיק שיש לך מוצר או שירות מנצח. אם אתה לא מופיע ונחשף ברשתות החברתיות, בפייסבוק ובאתרים המתאימים וכן מנהל דיאלוג עם הלקוחות שלך בדיוור ישיר ומיילים ומספר להם באופן שוטף מה אתה מציע להם...ומה אתה מעוניין לספק להם ולחדש עבורם, העסק לא יוכל להניע קדימה".

עוד בכנס ידובר על כתיבה שיווקית שתגרום ללקוחות להרים טלפון. אלעד מנטל, מומחה למדיה ותקשורת יציג בפני המשתתפים דוגמאות וכלי עבודה בכדי לחשוב שיווקית על העסק שלהם.

"עסק חייב לקחת אחריות וליזום כל הזמן", מדגישה יעקבס-וירט. המושג" אקטיביזם שיווקי" שהיא מנחילה לכל בעל עסק הוא בעצם הרעיון לעודד לפעול על פי תכנית שיווקית ברורה ופשוטה, לפיה יש לבצע פעולות באופן רציף ושוטף כל הזמן.

אסתר רובין, מומחית לאסטרטגיה להגדלת המכירות תחשוף כלים יצירתיים לעשות זאת. ואסנת ברושי חן, מנכ"לית קונספט תציג את מודל core שנועד למשוך לקוחות בערת מסרים שיווקים שמבדלים כל עסק.

"האנרגיה שמניעה את העולם היא ידע", מצהריה יעקבס-וירט. "עסקים שלוקחים את עצמם מעבר לגבולות הידע הקיים שלהם ומשפרים אותו, מגיעים לתוצאות מדהימות.  בסמינר בצפון נעניק ידע מעשיר ויישומי לבניית אסטרטגיה עסקית דיגיטלית" .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד