הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ביוטי סיטי של הסופר פארם חוזר בפעם השביעית

11/06/2013

סופר פארם תשקיע 6 מיליון שקלים בביוטי סיטי, אירוע היופי הגדול של השנה, אשר יתקיים זו השנה השביעית בגני התערוכה בתל אביב. השנה ייערך האירוע בהשראת פריז ותחת השם BEAUTY CITY PARIS.

ביוטי סיטי הינו אירוע התדמית הגדול ביותר של הרשת בהשתתפות כ-50 ספקים, והוא מלווה בקמפיין רחב היקף בכל המדיות: טלוויזיה, אינטרנט, שילוט חוצות, עיתונות ורדיו. השנה נבחרה פריז כקונספט לאירוע: הומאז' לעיר היופי העולמית. הצפי הוא כי 65 אלף מבקרות יגיעו לגני התערוכה ליהנות מהביוטי סיטי. 

לדברי עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "ביוטי סיטי הפך בשנים האחרונות למותג בפני עצמו ולחלק בלתי נפרד מהפעילות השנתית של סופר-פארם. באירוע זה אנו נותנים ללקוחות שלנו הזדמנות לחוות את עולם היופי בצורה שונה מאשר בסניפי הרשת וכן לספקים לחשוף את המותגים שלהם לקהל רחב. השנה נקיים את האירוע בסימן פריז כהומאז' לבירת היופי העולמית ונציע לאורחינו חוויה פריזאית מרהיבה לצד הדוכנים וההרצאות, גם תערוכת אופנה ייחודית וכן, את אפשרות לזכות במהפך אופנתי".

ביוטי סיטי ייערך בין התאריכים ה-26-28 ביוני, ולפניו יחל בסניפי הרשת ביוטי סייל: חגיגת מבצעים ומכירות בתחום היופי.
לדברי דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם: "בימי ביוטי סייל עולות מכירות מחלקת הקוסמטיקה בכ-50%". לדבריו "תחום הטיפוח והיופי מגלגל בישראל כ-2.2 מיליארד שקל בשנה (בתוספת הדיוטי פרי 2.7 מיליארד שקל בשנה) וסופר-פארם מהווה כמחצית מהמכירות".  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד