הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סופר פארם תשקיע 8 מיליון שקלים באירוע ה- Good Life Festival

11/09/2013
סופר פארם תשקיע 8 מיליון שקלים באירוע ה- Good Life Festival (הגדל)

סופר-פארם תשקיע 8 מיליון שקל ב-"Good Life Festival" – אירוע הבריאות והספורט של הרשת בטיילת חוף אכדיה בהרצליה. הפסטיבל מתקיים זו השנה הרביעית במטרה לתמוך במיצוב סופר-פארם כרשת המובילה את תחום הבריאות. לראשונה משתפת סופר-פארם פעולה עם עיריית הרצליה ועם והחברה העירונית לפיתוח תיירות בהרצליה והאירוע ייערך בטיילת חוף אכדיה (סמוך לקניון ארנה) ויכלול פעילות גם בחוף הים. לקראת האירוע תעלה סופר-פארם בקמפיין רחב היקף הכולל עיתונות, טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ואינטרנט.

 

גוד לייף פסטיבל ייערך בין ה-22.9 ל-24.9 והוא כולל מגוון רחב של פעילויות ומופעים לילדים ולמבוגרים בהם מתחמי כושר שיופעלו על ידי גו אקטיב, שיעור גלישה, מתחם אתגרי של מלכת המדבר, מגרש החלקה על חוף הים, מופעים של להקת טררם, קרקס Y, סדנאות ועוד. כמו כן יציגו בפסטיבל דוכנים של מיטב מותגי הבריאות והספורט ובהם אלטמן, סולגר, אדידס, יוניליוור, לייף, חוגלה ועוד.

 

את הפסטיבל יפתח ה-good life run  ביום ראשון ה- 22.9- מירוץ הנשים הגדול בישראל לאורך הטיילת של הרצליה בשעת השקיעה. המרוץ שיוזנק בשעה 18:00 ייערך לאורך מסלולים של 4, 8 ו-12 ק"מ וכן יכלול מקצה משפחתי ומקצה ילדים. את ה- good life run מפיקה חברת שוונג, החברה המובילה את תרבות הספורט האקטיבי בישראל ועלותו 80 ₪. לקוחות לייף סטייל נהנים מ- 25% הנחה. הרצות יקבלו חולצת מירוצים של חברת אדידס בשווי 200 ₪.

 

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר בסופר-פארם: "גוד לייף פסטיבל הוא אחד משלושת אירועי התדמית השנתיים של הרשת, בתחומי הליבה שלה - הביוטי סיטי שמתמקד בעולם הטיפוח והיופי והבייבי לנד שעוסק בעולם התינוקות והפעוטות. כל אירוע כזה מבסס את המובילות של סופר-פארם בתחום. לקראת הפסטיבל נקיים גם חגיגת מבצעי בריאות ב-190 סניפי הרשת. הצפי הוא כי כ-50 אלף משפחות יגיעו למרינה בהרצליה ליהנות מהפסטיבל".

 

עוד מוסיף לוי, "השנה עשתה סופר-פארם צעד נוסף להשגת המטרה לחיזוק הקשר בין הלקוחות לעולם הבריאות והספורט, כאשר השיקה מחלקת ספורט, שבה היא מציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים משלימים לעוסקים בספורט- משעוני דופק ומדי צעדים, עבור באביזרי אופנה לרצים ועד תוספי תזונה, חטיפי בריאות ומשקאות איזוטונים. אנו מאמינים כי החוויה החדשה בסניפים לצד אירוע מהסוג הזה מעניקים ללקוחות  חווית קנייה יוצאת דופן."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד