חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

השנה השישית של תערוכת babyland

השנה השישית של תערוכת  babyland (הגדל)

מדי שנה מוצגים בתערוכה חידושים והפתעות של מיטב החברות והמותגים כגון: מזון לתינוקות, בקבוקים, מוצצים, חיתולים עד למוצרים יוקרתיים כגון: עגלות, טיולונים, חדרי ילדים, מזרנים ועוד.

 

 

בעקבות ההצלחה חסרת תקדים שקצרה התערוכה בשנה החולפת שכללה 40,000 מבקרים וכ-15,000 ילדים בטווח גילאים רחב, הוחלט השנה להרחיב את מתחם הפעילות ולהשיק את מתחם 'המקסידום'.

בנוסף יוכלו באי התערוכה ליהנות מחנות סופר-פארם מרווחת שתציע מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

פיליפ חדד היזם, בעלים ומנכ"ל "פיליפ חדד יועצים: "כמיטב המסורת בשנים האחרונות, אנו ממשיכים במסורת בייבי לנד-התערוכה להורים ולהורים שבדרך. התערוכה משלבת בין חווית הקנייה המאפשרת רכישה של מוצרים במחירים אטרקטיביים: משחקים, עגלות, מזון לתינוקות ועוד לחוויית בילוי המותאמת להורים ולילדים".

חדד מציין כי השנה צפויים להגיע מספר שיא של מבקרים, אודות למתחם 'המקסידום' שיכיל מגוון רב של פעילויות.

עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר: "סופר-פארם מקיימת אירועים חווייתיים בכל אחד מתחומי הליבה שלה: ביוטי סיטי בתחום היופי, גוד לייף פסטיבל בתחום הבריאות ובייבילנד בתחום התינוקות. השותפות עם פיליפ חדד יוצרת אירוע אטרקטיבי במיוחד שנותן מענה להורים ולהורים שבדרך בכל תחומי החיים ולכן זוכה להצלחה כה גדולה"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד