הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס שיווק לצעירים יתקיים זו השנה הרביעית

9/10/2013

כנס השנתי לשיווק לבני נוער וצעירים, הנערך על ידי איגוד השיווק הישראלי בשיתוף עם teenk פתרונות שיווק לנוער זו השנה הרביעית, יעלו לדיון האתגרים העומדים בפני כל מי שמעוניין לפנות לדור ה-Millennials) M).

 

בכנס יוצג מחקר ישראלי עדכני שסוקר את ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים לאורך גיל ההתבגרות, יערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים לדור ה-M ופנאלים מיוחדים עם בני הנוער עצמם על מנת קבל מהם את העצות שלא תמיד מצליחים לשמוע בחדרי הישיבות של מחלקות השיווק. 

ג'ון קונלון, סגן נשיא חטיבת המחקר של ויאקום בבריטניה, ישראל, אוסטרליה, רוסיה, ומרכז ומזרח אירופה ומי שאחראי במידה רבה על תכני ועיצוב פני התאגיד באירופה בשנים האחרונות הינו אורח הכבוד של הכנס. ג'ון צפוי להגיע לביקור בן 72 שעות בישראל כאורח של חברת ויאקום ישראל. 

קונלון אף יתלווה לצוות ויאקום המקומי ויחשף מקרוב למגוון פיתוחי תוכן וטכנולוגיה עליהם עמלים בחודשים האחרונים בשלוחה הישראלית, המיועדים להפצה בעולם באמצעות מותגי ויאקום הבינ"ל: MTV, ניקלודיאון, קומדי סנטרל ועוד.  בין היתר יבחן קונלון פורמטים לתוכניות בידור ("מחוץ לחוק", "חיות לילה", "הצחוקיה"), תוכניות ילדים ("גן חיות", "סיפורי פיות"), דרמה יומית לנוער ("החממה"), ושלל אפליקציות "סקנד-סקרין" חדשניות. 

במסגרת עבודתו מפקח קונלון על כל פעילות המחקר במסגרת חטיבת ויאקום UK עבור ערוצי ניקלודיאון, MTV וקומדי סנטרל בישראל וברחבי אירופה. קונלון מתמקד בהדרכה ותמיכה בפיתוח היחידות העסקיות של ויאקום באמצעות אספקת מידע רב בנוגע לקהל היעד של ערוצי הרשת. 

 

בהרצאתו מתמקד קונלון בממצאים בולטים מהמחקרים האחרונים פורצי הדרך שערכו ב MTV  בשנים האחרונות , כולל המחקר The Next Normal (הנורמלי הבא): מבט חסר תקדים על דור המילניום בישראל בפרט ובעולם בכלל, במסגרתו נערך סקר עולמי המתפרש על יותר מ 26 מדינות ובמחקר When Networks Network: TV Gets Social :  מחקר יוצא דופן על הקשר בין בין הטלוויזיה והרשתות החברתיות בשנים האחרונות.

 

עוד יקחו חלק בכנס:

יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים teenK- יציג פאנל בהשתתפות בני נוער בגילאי עשר עד שמונה עשרה- מה משותף ומה ההבדלים על הקצף שבין "ילד" בן 10 ו" אישה צעירה" בת 18.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד