הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פיליפס בקמפיין להעלאת המודעות לסרטן השד

13/10/2013

מידי חודש אוקטובר מציינים ברחבי העולם את חודש המודעות לסרטן השד. החודש מאופיין במגוון ארועים אשר מטרתם הגברת המודעות לסרטן השד והחשיבות שבאבחון המוקדם. 

 

בכדי להדגיש את חשיבות הגילוי המוקדם , יוצאת חברת פיליפס בפרויקט חוצה ארצות במסגרתו תאיר החברה  כ- 100 מונומנטים מרכזיים ברחבי העולם בתאורה וורודה, במהלך חודש אוקטובר 2013. גם פיליפס ישראל באמצעות קבוצת קשטן וחברת נס תאורת לדים מצטרפת אף היא לפרויקט העולמי , ותאיר בתאורה וורודה מספר בניינים במהלך החודש , ביניהם: מגדל משה אביב בר"ג, אצטדיון פ"ת, בית יד לבנים בבאר שבע  ועוד.

 

כחברה טכנולוגית המתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם, מציעה חברת פיליפס , ל- 10,000 נשים ברחבי העולם בדיקת ממוגרפיה שנתית חינם. בהסתמך על מומחיותה של חברת פיליפס בתחום הבריאות, תדגיש החברה בפני נשים בכלל ובפני נשות החברה בפרט,  על חשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ותעניק הדרכה לנשים  כיצד ניתן לערוך בדיקה עצמית נכונה. פיליפס אף מתכננת לעודד את כוח האדם שבחברה (כ- 115,000 עובדים), לגייס כספים אשר יעזרו ליצירת חדשנות פורצת דרך ולתמיכה ב- 3 מחקרים גדולים בתחום אשר נעשים במסגרת מוסדות בינלאומיים מובילים באירופה, אסיה וצפון אמריקה.

 

"סרטן השד הוא הסרטן השכיח ביותר בישראל אחת מכל שמונה נשים עלולה לחלות בסרטן השד, כל אחד מאתנו מכיר בסביבתו הקרובה אישה אשר התמודדה עם המחלה . ככל שאבחון המחלה נעשה מוקדם יותר הסיכויים להחלים מן המחלה עולים ועל כן אנו רואים חשיבות עליונה בהעלאת המודעות לאבחון מוקדם " מוסר  נשיא פיליפס ישראל גווידו פרדו רוקוואס:

 

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד , חוברת חברת פיליפס ישראל לעמותת "אחת מתשע", המעודדת בדיקות ממוגרפיה לנשים ,בכדי להביא לגילוי מוקדם ככל שניתן. במסגרת זו תעבורנה עובדות פיליפס סדנה לבריאות השד אשר תאפשר להן ללמוד להכיר את גופן, ולעקוב אחר השינויים החלים בשד , כל זאת במטרה לעודד אותן לקחת אחריות על בריאותן.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד