הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המי"ל יקיים את כנס השירות וחווית הלקוח השנתי בסימן האבולוציה של השירות

5/03/2014

כוחם העולה של הצרכנים לצד מהפכת הדיגיטל, המובייל והרשתות החברתיות מחייבים כיום את החברות והארגונים לבחון מחדש ובאופן מתמיד את רמת השירות וחוויית הלקוח שהם מעניקים ללקוחותיהם. מתן מענה מקצועי ללקוח כבר מזמן אינו מספק נוכח רמת הציפייה הגבוהה של הצרכנים לקבל שירות מרגש, מפתיע ועם חוויית לקוח מהנה. כל אלה הביאו למהפכות בעולם השירות בארגונים שעבר תהליך אבולוציוני של ממש.

נושא זה של האבולוציה של השירות יעמוד במרכז כנס השירות וחווית הלקוח השנתי שיקיים המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).

כנס השירות וחוויית הלקוח השנתי, המתקיים זאת השנה השישית, מזמן אליו מדי שנה מאות משתתפים והפך עם השנים להיות האירוע המוביל והמרכזי בארץ בתחום השירות וחווית הלקוח, במסגרתו מועברות הרצאות מרתקות וייחודיות מפי דוברים מובילים ומנוסים  בתחום הניהול, השירות, השיווק, הפרסום  והאסטרטגיה העסקית.

השנה הדוברת המרכזית בכנס תהיה אליסיה מאת'סון, יועצת עסקית בינלאומית מובילה בתחום ,אשר  עבדה כ-20 שנה בחברת דיסני העולמית ועיצבה שם את חווית הלקוח עבור לקוחות החברה. כזו שגרמה ותגרום  להם לחוויה בלתי נשכחת.  הרצאתה בכנס תחת הכותרת "העידן החדש בחוויית הלקוח" תחשוף בפני המשתתפים את האסטרטגיות והנוסחה להצלחה בתחום השירות ויצירת חוויית לקוח, שתאפשר לארגונים לרכוש יתרון תחרותי לאורך זמן, עם תוצאות שניתן לראות כבר בטווח הקצר.

כמו כן במסגרת הכנס יוכרזו  החברות הזוכות בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח, הנערכת זאת השנה ה-13 , ומטרתה לקדם ולעודד חברות להוביל תהליכים של שיפור מתמיד בחוויית השירות ללקוח, ליצור רף מדיד ומודל של איכות בשירות בארגונים ולראות בשירות ערך מרכזי להשגת יעדי הארגון. כבכל שנה ניגשים לתחרות עשרות חברות שהובילו מהלכי שירות מיוחדים ויוצאי דופן בתחום השירות והזוכים יהיו אלו שנבחרו על ידי צוות השופטים של התחרות.

לדברי לירז כהן, מנהלת המי"ל , "כנס השירות השנתי הוא אחת מהפעילויות המרכזיות שאנו מובילים במהלך השנה במטרה לקדם את העשייה בנושא זה ואת העוסקים בתחום. לנוכח האתגרים הרבים בשירות והצורך של החברות לרכוש את אמונם וליבם של הצרכנים, הכנס מספק הזדמנות מצוינת למשתתפים להיחשף וללמוד על המגמות החדשות והמרכזיות בתחום השירות בצורה חווייתית ומרתקת מפי דוברים מובילים המביאים את הידע והניסיון הרב שצברו".

הכנס יתקיים ביום ג', 1 באפריל 2014, בכפר המכביה. ההשתתפות בתשלום. לפרטים נוספים והרשמה התקשרו ל: 03-6711954 או היכנסו לאתר הכנס : http://www.sherut.hamil.co.il/

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד