הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הטרנד החדש: מיתוג חתונה בקו עיצובי אחד

28/05/2014
הטרנד החדש: מיתוג חתונה בקו עיצובי אחד (הגדל)

בית העיצוב להזמנות אירועים יוקרתיות, PAPERBOUTIQUE, פיתח קו חדש של מוצרי מיתוג אשר ילוו את הזמנות החתונה לעונת קיץ 2014. עם המוצרים החדשים לקוחות PAPERBOUTIQUE יכולים למתג את כל אירוע החתונה בקו עיצובי אחד, החל מהזמנת החתונה, דרך עיצוב מרכזי שולחן, ועד למכתבי תודה ומזכרות לאורחים. המוצרים החדשים מתבססים על השילוב הייחודי שמציעה PAPERBOUTIQUE בין עיצוב מרשים, חומרים איכותיים וטכנולוגית לייזר לעבודה מדויקת בנייר, באיכות מקבילה לעבודת יד.

"מאז שהוקמה PAPERBOUTIQUE, סיפקנו מענה עבור זוגות המחפשים להעניק לאורחים שלהם הזמנות חתונה המייצרות חוויה יוקרתית ואחרת", אמר אסף גרינשפן, מנכ"ל PAPERBOUTIQUE. "כעת אנו מוסיפים מוצרים חדשים שממשיכים את החוויה האחרת גם בחתונה עצמה, עם קו עיצובי אחיד".

הזמנת KeepON

המוצרים החדשים מצטרפים להזמנת ה- KeepON הייחודית שפיתחה החברה בתחילת השנה, אשר הופכת מהזמנה למסגרת לתמונה. בכך היא משמשת גם כמזכרת לאורחים לאחר שהיא מסיימת את תפקידה כהזמנה.  לעמוד ההזמנה

מניפות מעוצבות בחיתוך בלייזר

מניפות עמידות מנייר איכותי, מאפשרות לצנן קצת את האורחים בערבי קיץ חמים ולחים במיוחד. מניפות נוספות

מיתוג כוסות יין

לזוגות שמתכננים את עיצוב החתונה עד הפרט הקטן, מוצעים קישוטים המונחים על כוס היין, ומוסיף צבע ועניין לשולחן. לכל העיצוב

הדור החדש של קופסאות דרז'ה

הסוכריות המסורתיות חוזרות בגרסה מודרנית ומעוצבת יותר. קופסאות בחיתוך בלייזר הופכות את מתן הסוכריות לחגיגה לעין. הן מתאימות גם לשוקולדים וניתן לשלב בין כיתוב "תודה" ושמות בני הזוג.לכל הדגמים

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד