הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אדיקט בקמפיין קד"מ שמבוסס על רעיונות זרוקים ומשומשים

29/09/2014
אדיקט בקמפיין קד"מ שמבוסס על רעיונות זרוקים ומשומשים

מרבית כרטיסי הביקור שמוגשים בכנסים שונים מוצאים את מקומם זרוקים על הרצפה בסופו.

 

ההשלכה הזו תרתי משמע הובילה את אדיקט- משרד הפרסום של 'תילתן- המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית' להיערך אחרת לקראת כנס לימודים גדול, ולהפיק כרטיסי ביקור מקומטים מסקיצות, סלוגנים בהתהוות ובעיקר רעיונות גרועים שמצאו את סופם בפח הנייר.

 

לא רק באי הכנס שלא נותרו אדישים למראה כדורי הנייר הממותגים, אתר הפרסום הגדול ביותר בעולם AdsoftheWorld.com נתן במה מכובדת לרעיון הקריאטיבי, כאות של כבוד. הצעד שנקטה תילתן מעורר השראה לדור הבא בברנז'ה וממחיש את 'הברק' הדרוש והחשיבה מחוץ לקופסא בכדי להצליח בעולם הפרסום והקופירייטינג. 

קרדיטים:

סוכנות פרסום:  Addict Haifa israel
מנהל קריאטיב ראשי: אורן מאיר
מנהל קריאטיב דיגיטל : אוהד צרום
מנהל פרויקטים דיגיטל: רועי גרינפלד
מפיקה:לאה שמש
ארט: קרן בייטלמן
תקציבאית: ליאת זייפרט

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד