הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בנק מזרחי טפחות משיק עיצוב משמח לכספומטים

9/02/2015
בנק מזרחי טפחות משיק עיצוב משמח לכספומטים (הגדל)

במסגרת ההשקה האסטרטגית של  בנק מזרחי טפחות   "מגיע לך להיות שמח בבנק שלך" נערך פרויקט happy art  - עיצוב כספומטים שמחים, המהלך בשיתוף מעצבי אופנה מובילים מבוצע לראשונה בישראל ובעולם בהשראת המהלך המשמח של הבנק. 

"מזרחי טפחות" גייס 11 מעצבי אופנה מובילים בישראל לעצב 10 כספומטים בעיצובים רבגוניים ויוצאי דופן. מעצבים האופנה הם: פראו בלאו, שרון טל ל"משכית", ירון מינקובסקי, יניב פרסי, לי גריבנאו, ליאת גינצבורג, רימה רומנו, נועה רביב, איריס ארד, שירה ברזילי ושירן כדר מילר.

במהלך החודשים האחרונים עמלו המעצבים על עיצוב כספומטים של מזרחי טפחות, בהתאם לסגנון העיצוב הייחודי של כל אחד מהמעצבים. ברוח המהלך כל מעצב נדרש לשלב בעיצוב שלו את ערך "השמחה" ולשאוב ממנה השראה. אתגר לא פשוט עמד מול המעצבים שיצאו מאזור הנוחות שלהם, ונדרשו להראות כיצד אפשר לשלב שמחה באובייקט שאנו פוגשים מידי יום, אובייקט טכני המשמש למשיכת כסף. 

כל מעצב בפרויקט החליט לקחת את נושא השמחה וערך אינטרפרטציה לעולם העיצוב ממנו בה התוצרים מפתיעים ומרשימים. שמחה, אושר וחיוך הם הבסיס שהנחו את מעצב האופנה ירון מינקובסקי שיצר גן קסום המורכב מאזור שלם שכולו  פרפרים, פרחים צבעוניים וסמלי ילדות. המעצבים הלנה בלאונשטיין ופיליפ בלאו למותג "פראו בלאו", המשיכו את הקו ועיצבו בהשראת עולם האגדות, במטרה לתת לאנשים תחושה שאפשר להגשים את הפנטזיות ממש כמו באגדות. מעצבת האופנה לי גרבנאו לקחה את השמחה לעולם הפנטזיה למקום של גן קסום, משופע בפרחים בשלל צבעים, שפיריות ופרפרים.

המעצבות שירה ברזילי ושירן כדר מילר חברו יחד לעיצוב מעולם האסתטיקה והאופנה, ממקום של שמחה צבעוניות הנאה ואושר מהדברים הקטנים שהחיים מזמנים לנו.


מעצבת האופנה שרון טל לבית האופנה המיתולוגי "משכית", זוכת פרס המעצבת המבטיחה של השנה 2014. מסכמת את הפרויקט עם עיצוב ששואב השראה מתהליך היצירה שהוא החלק הכי שמח ביצירה. השמחה ביצירה ובעשייה שאינה נגמרת מאז ועד היום.

דינה נבות סמנכלי"ת השיווק של מזרחי-טפחות: "הביטוי של ערך השמחה בבנק מזרחי טפחות  ייגע בכל הממשקים של הבנק עם הלקוח ובכלל זה גם הכספומטים של הבנק. פרוייקט Happy Art – שמחה בכל פינה, הוא דוגמא מפתיעה אחת, אך כאמור ערך השמחה ישולב ויתרחב לממשקים רבים ומהותיים בדרך בה אנו מטפלים בלקוח ונותנים לו שירות בהקשבה לצרכיו ולדרך בה אנו פועלים לענות על בקשותיו. האמונה שלנו שמגיע ללקוחות להיות שמחים גם בבנק שלהם תעמיק עוד יותר את שביעות הרצון של הלקוחות ותמשיך להפתיע את הציבור".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד