הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת אופטיקנה משיקה מתחמים חווייתיים של המותג Ray-Ban

23/02/2015

כ- 10 מתחמי פופ אפ של המותג Ray-Ban ייפתחו החל מחודש מרץ הקרוב בקניונים מובילים ברחבי הארץ ובמתחם הדיוטי פרי בנתב"ג, ביניהם: קניון עזריאלי תל אביב, קניון מלחה, גרנד קניון חיפה, קניון רחובות, קניון חיפה, האייס מול באילת, קניון אבנת, קניון רמת אביב וקניון רחובות. המתחמים יוצבו לתקופה של  כחצי שנה במיקומים מרכזיים בקניונים ויהיו פעילים במהלך עונת הקיץ.


הרעיון מאחורי הקמת מתחמי הפופ אפ הוא להדגיש את ייחודיותו של המותג הבינלאומי העל- זמני Ray-Ban, שכבר למעלה מ-75 שנה נחשב למותג המשקפיים המוביל בעולם. עיצוב המתחמים נעשה בשיתוף פעולה עם מעצבי המותג Ray-Ban באיטליה, בדומה לפעילויות דומה של המותג ברחבי העולם כולו.


המתחמים יכללו קולקציות חדשות ורחבות של משקפי ראייה ושמש של המותג Ray-Ban. הקולקציה תלווה בחגיגה של אביזרי פרומושיין מבית המותג אשר יחולקו בהשקה, כגון: חולצות, כפכפים ועוד. האופטומטריסטים המוסמכים והמנוסים של רשת אופטיקנה יעניקו לצרכן הסופי בדיקות עיניים להתאמה מקצועית של מסגרות הראייה Ray-Ban אופטי (בחדרי הבדיקה של חנויות אופטיקנה  הסמוכות למתחם).

לדברי מאיר רסין, יו"ר ומנכ"ל אופטיקנה: "מטרת מתחמי הפופ של רייבן היא להעביר חווית קנייה מסוג אחר-עם טוויסט. הקונספט של הפופ אפ מאפשר לנו ל 'חגוג את המותג' ולהעניק ערך מוסף ללקוחותינו הן מבחינת קולקציות רחבות ומהדורות מיוחדות והן מבחינת המחירים האטרקטיביים. החיבור עם לוקסאוטיקה עבורנו הוא טבעי ונובע משיתוף הפעולה ההדוק שאנו מקיימים על בסיס יומיומי. אני סמוך ובטוח שהתשוקה שלנו למשקפיים בשילוב עם מותג חזק וקונספט שיווקי רענן  יביאו להצלחה רבה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד