הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קוקה-קולה ZERO משיק פרויקט אמנות אורבני

13/04/2015
קוקה-קולה ZERO משיק פרויקט אמנות אורבני

קוקה-קולה ישראל משיקה פרויקט אמנות אורבני למותג קוקה-קולה ZERO: ZERO Makes The City Come Alive.
במסגרת הפרויקט, אמן הרחוב והמעצב "פילפלד" וסטודנטים לאמנות מ"בצלאל" ייצרו קולקציה של ציורים אמנותיים במרחבים אורבניים ועל גבי שלטי החוצות של המותג ברחבי הארץ, במהלך חודש אפריל.

אמן הרחוב והיוצר ניר פלד, המוכר בכינויו "פילפלד", צמח ורכש את סגנונו הייחודי מתוך יצירת פוסטרים להופעות וחומרים מחיי הלילה והמוזיקה. במרוצת השנים הפך "פילפלד" לסיפור הצלחה גדול ושיתף פעולה בפרויקטים מדוברים דוגמת עיצוב הקונספט לMTV- ישראל, וכמו כן זכה פעמיים בתחרות הסטריט- פרינט במקום הראשון.

בנוסף, כחלק מן הפרויקט, תתקיים בין התאריכים 19-20.4 תחרות אמנות רחוב, במסגרתה יתאפשר לסטודנטים מהאקדמיה לאמנות ועיצוב "בצלאל" לשלוח את יצירותיהם ל- "רובוט גרפיטי" מיוחד, ראשון מסוגו בעולם, אשר ידפיס את יצירות האמנות בזמן אמת על מבנה במתחם התחנה בירושלים.

רובוט הגרפיטי הינו רובוט ראשון מסוגו בעולם, אשר נבנה על ידי אומנית הטכנולוגיה הבינלאומית ליאת סגל. הרובוט הינו בעל זרוע המציירת באמצעות מכחול על גבי קירות, סקיצות אשר מוזנות אליו באופן ממוחשב.

ליאת סגל הינה אמנית המשלבת אמנות פלסטית עם אלקטרוניקה, תוכנה ומכניקה, המציגה את עבודותיה בתערוכות הנחשבות ביותר בעולם ובישראל.

יצחק סער מנהל שיווק ב"קוקה-קולה ישראל" מסר: "פרויקט האמנותZERO Makes The City Come Alive  מתכתב עם ערכי ZERO -  חדשנות, אורבניות, מוסיקה ואמנות. בחרנו בקמפיין חדשני ומפתיע,  אשר נותן במה לאמני רחוב מובילים וצעירים לבטא את כשרונם, ולקהל הרחב ליהנות מאמנות רחוב איכותית ".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד