הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רני רהב וג. יפית ישתתפו בכנס "מותגים אנושיים"

16/04/2015

מה המשותף לרני רהב, איש יחסי הציבור, ולסיון רהב-מאיר, אשת התקשורת?! שניהם נחשבים מותגים אנושיים בעלי ערך. מותג טוב הוא מותג נחשק, כולם רוצים לעבוד איתו, להימצא בסביבתו, לחוות איתו אירועים ולעשות עימו שיתופי פעולה.

 

 

כנס ראשון מסוגו, שיתקיים ביום שני 20.4.2015 בביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת בר-אילן, יעסוק ב"המותג האנושי בעידן האנושות הממותגת", בהשתתפותם של מותגים אנושיים: משה איבגי (קולנוע ובידור), גלעד אלטשולר (כלכלה ועסקים), יעל ארד (ספורט), ג. יפית (עסקים ופרסום), עידן עמדי (מוזיקה), סיוון רהב-מאיר (עיתונאות ותקשורת), ורני רהב (תקשורת ויח"צ), בפאנל בהנחייתו של העיתונאי קובי אריאלי .

 

נושא הכנס מתבסס על מחקר חדש וייחודי לדוקטורט של אירית קאופמן בהנחיית פרופ' יהושוע ליברמן, שעסק במותגים אנושיים. בכנס יוצגו הממצאים המעניינים אודות מיהם המותגים האנושיים בישראל , עלה, לדוגמא, כי לוסי אהריש יצאה כמותג אנושי מתהווה בתחילת מחזור חיי המותג שלה, בתחום התקשורת, לכן לא מפתיע כלל כשנבחרה להדליק משואה ביום העצמאות. נושא הכנס המיתוג האנושי , מעורר בשנים האחרונות עניין רב, הן בקרב אנשי הפרקטיקה, מנהלי השיווק, יועצי המיתוג, אנשי התקשורת והמדיה והן בקרב חוקרים באקדמיה.

 

 ההרצאה המרכזית תנתן ע"י פרופ' קרלו שטרנגר מאוניברסיטת ת"א בנושא "האני כפרוייקט מיתוגי בעידן הגלובאלי". הכנס יתקיים בשעות 18:30-16:00 בבנין ננוטכנולוגיה (206) באולם הכנסים (050).



מה עובר לכם בראש כשאתם שומעים את השם "קוקה קולה" או  את השם "ברק אובמה"? מה הופך שם של אדם לקונספט השגור בפיות אחרים? מה גורם לאנשים לדבר על אדם כלשהו מבלי שהם מכירים אותו אישית ? איך הופכים להיות האחד המיוחד מבין כל הסובבים? כל אלו שאלות ונושאים שידונו בכינוס אנו מתוודעים כיום למעין מהפכה אנושית, בה קיימת תלות רבה, באנשים שעומדים מאחורי המוצרים ו/או השירותים, באנשים שמנהלים את החברות, באנשים שמפתחים את המוצרים ו/או השירותים הבאים, באנשים שמהווים חלק מהעשייה, באנשים שהינם בעצם "מותגים אנושיים".
מותגים אנושיים נמצאים בכל אחד ואחד מתחומי החיים שלנו. כל אחד מאיתנו ישמח לראות את גלעד אלטשולר בדירקטוריון החברה שלו, וליהנות מהצגה חדשה בכיכובו של משה איבגי. כל אחד יחפוץ לשמוע רעיון עסקי מיפית גרינברג, לקרוא בעיון את כתבתה של סיוון רהב מאיר ולהיענות בחיוב להצעתו של רני רהב להצטרף לחוג הידידים של מוסד תרבותי. נבחר ביעל ארד להוביל את הקמפיין הבריאותי החדש, ונאזין לשירו החדש של עידן עמדי.


"מותג אנושי" מתנהל על פי כללי השיווק של המיתוג המסורתי, מצד אחד התייחסות למאפיינים ההתנהגותיים וסט ערכי המותג, מצד שני התייחסות לתפיסות ולעמדות של קהל היעד שלו.


ל"מותג אישי" יש ערכי מותג ברורים ומוגדרים, הבאים לידי ביטוי הן בפעילות עסקית ולא פחות חשוב  בפעילות הלא  עסקית שהוא מעורב בה. על מנת למתג את עצמך, צריך לדעת קודם כל מה אתה מוכר?  בדיוק כמו שעושים עם מוצר חדש או שירות חדש או בחברה חדשה.  עליך ללמוד מהן החזקות ומהן החולשות שלך, לדעת במה אתה טוב, ובמה פחות, להגדיר מהם היעדים שלך ולתכנן פעולות להשגתם. הכי חשוב להבין מה מבדל אותך מאחרים? להבליט את הייחודיות שלך ול"מכור" אותה באופן אטרקטיבי. הבידול שלך יביא למיצוב שלך בשוק העסקי, ולבניית ה"מותג האישי" – בדיוק כמו שעושים למוצר או לשירות או לעסק המשפחתי. ריבוי הפלטפורמות התקשורתיות מחייבות שפה אחידה, וניהול המותג האישי באופן חד וברור. המותג האישי צריך לשדר את הדברים הבולטים ביותר שבאישיותך, כאלה שקופצים החוצה –( האסוציאציות שעולות ? ) ברגע שאנשים שומעים את שמך.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד