הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פלדמן תשיק שלגון חדש באמצעות אוטובוס שהוסב לבית קפה

22/06/2015
פלדמן תשיק שלגון חדש באמצעות אוטובוס שהוסב לבית קפה
הגלידות של פלדמן" יוצאת במהלך שיווקי  לקידום סדרת שלגוני ICE CAFÉ ומשיקה את ICE CAFÉ – BUS STOP – אוטובוס קונספט ממותג שיסייר ברחבי הארץ ויחלק שלגונים לקהל הרחב. המהלך בהשקעה כספית של כ-1 מיליון ₪.
 
במסגרת המהלך, האוטובוס הממותג עם סדרת שלגוני ICE CAFÉ של פלדמן בליווי דיילים יחצה את המדינה במשך שבועיים, יעצור במיקומים אסטרטגיים ובסמוך לחנויות המפעל של החברה ברחבי הארץ ויחלק שלגונים מסדרת  Ice Cafe  החדשה, הכוללת 3 טעמי אייס קפה מרעננים: אייס קפוצ'ינו, אייס שוקולטה, אייס ונילה. כמו כן, בחנויות המפעל של "הגלידות של פלדמן" אליהן יגיע האוטובוס יהיו מבצעי מחיר מיוחדים.
  
המהלך הינו חלק משת"פ של "הגלידות של פלדמן" עם כנען מדיה וכולל קמפיין פרסומי של סדרת שלגוני ICE CAFÉ על גבי 900 אוטובוסים ברחבי הארץ.
 
האוטובוס של כנען שנקרא ROAD SHOW  עבר תהליך של שינוי ייעוד שבמסגרתו פנים האוטובוס הוסב ל"בית קפה" בגודל של כ-25 מ"ר הכולל תשתיות חשמל, סאונד, אינטרנט, מסך אלקטרוני ושטחי פרסום פנימיים. מעטפת האוטובוס משמשת כשלט חוצות ענק ונייד. האוטובוס מאפשר לחברה להגיע לקהל היעד בכל נקודה בארץ ובכל רגע נתון ולייצר קד"מ חווייתי ויוצא דופן סביב חלוקת שלגוני אייס קפה.
  
שי שלו, מנהל השיווק ומבעלי ה-"גלידות של פלדמן", מסר: "אנו גאים לצאת במהלך שיווקי חדשני שנועד לקדם את סדרת השלגונים החדשה של החברה, סדרת Ice Cafe – המגיעה מעולמות של בילוי ופנאי. האוטובוס המיוחד יחרוש את המדינה מצפון ועד דרום, כדי לגעת בכמה שיותר אנשים ולייצר עבורם את החוויה המרעננת של שלגוני האייס קפה שלנו."
 
דרור אשל, מנכ"ל ה-"הגלידות של פלדמן", הוסיף: "כולנו מכירים את הסצנה של בר קפה, הרגע בו אנו לוקחים פסק זמן לשעה קלה, יושבים בניחותא בבית קפה לבד או בצוותא, מתמסרים לרגע, נהנים מהאווירה, מהניחוח ובוחרים משקה קר מתפריט קיצי של משקאות אייס קפה מרעננים. החלטנו לאמץ את החוויה ולהכניס אותה לעולם שלנו – עולם הגלידה. צוות הפיתוח של החברה הגיע לטעמי אייס קפה מדויקים המעבירים את החוויה כבר בביס הראשון. שלושת טעמי הסדרה מכילים חומרי גלם איכותיים ופחות סוכר – טווח הקלוריות נע בין 100 ל-130 קל' לשלגון".
 
קטגוריית מוצרי ה-Life style של פלדמן כוללת את סדרת "שייק פרי" שהושקה בקיץ 2014, סדרת שלגונים המכילים עד 40% פרי טבעי ושלגוני יוגורט עם פרי ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל טבעיים ומכילים עד 90 קלוריות לשלגון.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד