הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

BBB הרצליה תקיים ערב לקבוצת מנהלי שיווק מצייצים

10/08/2015
BBB הרצליה תקיים ערב לקבוצת מנהלי שיווק מצייצים

מסעדת BBB סניף הרצליה רחוב שנקר 11,  תקיים ערב ייחודי לקבוצת "מנהלי שיווק מצייצים". קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים", הינה קהילה וירטואלית, הכוללת כיום כ-2,400 חברים, רובם ככולם אנשי שיווק ופרסום מכל ענפי המשק המובילים. הקבוצה יוצאת במהלך נוסף המחבר בין המישור הדיגיטלי לפיזי, במפגשים אינטימיים ומצומצמים במסגרת פעילות "מנהלי שיווק נפגשים ומתארחים" והפעם הפעילות מתרחשת בסניף BBB הרצליה.

המשתתפים ייהנו מנטוורקינג ומינגלינג, ארוחה מפנקת, מאווירה טובה , שת"פ, שיחות על עולם השיווק פרסום ועוד. 

מקים הקבוצה, אמיר שניידר, מנהל שיווק בענף הנדל"ן, התייחס לפעילות וציין כי: "תמיד חשוב לחבר בין הווירטואלי לפיזי. הצלחנו לאגד תוך זמן קצר קבוצה מדהימה של חברים סביב אהבה למקצוע ולתחום. חשוב לנו להפגיש בין האנשים כי במרחב הפיזי הדברים האמיתיים קורים וכאן נרקמים מארגי היחסים ושיתופי הפעולה המעניינים באמת. אנו מודים לחברי הקבוצה על האמון ושמחים שאנחנו מצליחים פעם אחר פעם להפגיש את החברים גם מעבר לזירת הדיונים והשיתופים הווירטואליים.

עוד ציין אמיר: "חשוב לנו להודות ל-BBB ולמנהלת השיווק של הרשת, מורן פלשנר, שהרימו את הכפפה והסכימו לארח את המפגש הכל כך חשוב".

טל ספיבק, סמנכ"ל מרכז הבנייה ושותף בניהול הקבוצה הוסיף: "כיף מאוד לנהל מערכות יחסים וירטואליות אבל הקשרים האמיתיים נוצרים באמצעות מפגשים פיזיים ומתוך הסתכלות אחד לשני בלבן של העיניים. רק לאחר שהשלב הזה מתקיים, נפתחת האפשרות למערכת יחסים עסקית מוצלחת".


לירן פורמן, מנהל שיווק בחברת קמחי תאורה ושותף בניהול הקבוצה, סיכם ואמר: "עסקים טובים עושים בין אנשים ולא בין חברות ומכאן חשיבות המפגשים".
רשת BBB בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל, טל יתום, שגיב אברמסון ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל. הרשת מונה 24 סניפים בפריסה ארצית. סניפי הרשת מעוצבים  בסגנון דיינר אמריקאי חדשני, היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד