הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס המובייל והאינטרנט הסיני מתקיים בישראל

28/03/2016

השבוע, התקיים לראשונה בישראל, כנס המובייל והאינטרנט הבינלאומי GMIC  ביוזמת חברת GWC הסינית, במרכז הירידים בתל אביב, ביתן 10 בתל אביב. GMIC   הינו הכנס הסיני הטכנולוגי הראשון המאורגן בישראל, נכחו במקום כ-1,500 בכירי הכלכלה הסינית, בכירים בתעשייה אינטרנט והמובייל מכל העולם ביניהם משקיעים, יזמים וסטארטאפיסטים.

 

הכנס הופק על ידי חברת ההפקות והכנסים EVENTIKO  בניהולו של מוני אזולאי, שהיה אחראי להקמתם של עשרות דוכנים מפוארים, חדרי תקשורת, מתחם VIP מפואר, חדרי כנסים ועוד.

 

במהלך הכנס התקיימה תחרות G-startup״ בינלאומית, במסגרתה סטרטאפים הציגו ויתמודדו על ההזדמנות לזכות בהשקעה של 300,000$. מתוך 250 מועמדים מ- 34 מדינות כולל ישראל, הזוכים במקום הראשון בתחרות היו: feelter, פלטפורמה המשפרת מכירות ברשת ומעצימה את חווית הקנייה בעזרת תכנים חברתיים.

 

לדברי מוני אזולאי, מנכ"ל חברת eventiko, ומפיק האירוע: "כנס GMIC, מסייע לקדם את תעשיית הסטארט-אפ הישראלי והעולמית בפרט והינו אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר בתעשיית הייטק והטכנולוגיה. אין ספק ששיתופי פעולה ייחודיים וחשובים נוצרו בין בכירי התעשייה הסינית לישראל אם כתוצאה מהחשיפה בפאנלים או ההצגה בדוכנים החדשניים, או אם במפגשים במתחם ה-VIP  המיוחד שהוקם לאורחי הכבוד שנכחו באירוע. חברת 'eventiko' שמחה לקחת  חלק בכנס שנחשב לגדול ביותר במזרח, וגאה לארח לראשונה בישראל את 'GMIC TLV 2016' ובכך לפתוח מסורת המגשרת בין שני תרבויות שונות הסינית והישראלית, ויצירת מכנה משותף ".

 

 GMIC הינו הכנס הגדול ביותר באסיה, ומתקיים כמעט עשור במוקדי ההייטק העולמיים, כאשר הגדול ביניהם הוא הכנס בבייג'ינג שיארח ביוני 2016 יותר מחצי מיליון משתתפים במתחם האולימפי בבייג'ינג. במסגרת הכנס תתקיים ירית הפתיחה לתחרות ה-״G-startup״ הבינ"ל, המשתתפים יוכלו לזכות בפרסים של עד כמיליון דולר ולקבל חשיפה למשקיעים מהארץ ומהעולם.

 

רוני קרת יזמית הכנס מוסיפה: "הקשר בין ישראל וסין התחזק מאוד בשנתיים האחרונות. יחד עם זאת יש עדיין אתגרים רבים. על ידי מגוון פעילויות, אנו מחברים בין בכירים בתעשייה הסינית ומקביליהם, ומההכרות נרקמות הזדמנויות לשיתופי פעולה עסקיים. סין וישראל הן דומות ושונות בגלל הגודל, או במקרה של ישראל קוטן, השוק. מדובר בשני שווקים מאוד תחרותיים, לכן גם הסינים וגם הישראלים יוצאים לעולם, השוק המקומי פשוט קשה וצפוף. תרבותית, מדובר בתרבויות של אנשים שאפתניים שנמצאים במאבק, ישראל בגלל שהיא כל כך קטנה וסין בגלל שהיא כל כך גדולה. הצורך לשרוד בשתי המדינות מביא אותן, כל אחת בדרכה שלה- להישגים מדהימים."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד