הפוך לעמוד הבית

ועידת MAD של גלובס תעסוק בעולם בו הצרכן הפך למדיה

10/07/2016
ועידת MAD של גלובס תעסוק בעולם בו הצרכן הפך למדיה

העולם שסביבנו משתנה מיום ליום. האצה טכנולוגית אדירה משנה באופן רדיקלי את דפוסי ההתנהגות שלנו ואת הדרכים בהן אנחנו מתקשרים, צורכים ומנהלים את חיינו. המודלים שהיו רלוונטיים עד לא מזמן עברו אבולוציה, למודל שבו לצרכן כוח אדיר והוא עצמו יוצר עצמאי של תוכן. צרכני דור ה-Y  של היום הם "ילידים דיגיטליים" בעידן של מידע, שבו המדיה כבר לא בידי הצרכן – אלא הוא המדיה. עולמות השיווק, הפרסום, הדיגיטל והתקשורת משתנים אף הם, ומגלים אפיקים חדשים שניתן להתפתח אליהם.

 

ועידת MAD  של גלובס תעסוק השנה במגוון נושאים, בהם האתגרים של המשווקים והמפרסמים בעידן המואץ, כיצד יכולות החברות לתכנן את העתיד, תחזיות ואסטרטגיות בתחומי התקשורת, הטלקום והמדיה, מהי משמעותו של המותג בעידן החדש, שיח בכירים בנושא אסטרטגיות בתחום הe-commerce  ועוד.

 

בין הדוברים בוועידה: שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת; איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר; דניאל גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל; ד"ר יפעת בן חי-שגב, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולוויין; גיא לרר, צינור; גלית חוגי, סטנדפיסטית ומיוצרות "האחיות המוצלחות שלי"; גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בזק; גבי רוטר, מנכ"ל ובעלי השליטה בקסטרו; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; מיקי גבע, קומיקאי; אורי רוזן, מנכ"ל mako ועוד.

 

דוברים מחו"ל: דיוויד שינג, "הנביא הדיגיטלי" של AOL; דיוויד אוטליק, מייסד synetiq על חיישנים לבישים, ניורו מרקטינג וביג דאטה; סטפן פיו, שותף בחברת המחקר והייעוץ Analysys Mason; דבי וינשטיין, ראש תחום מיתוג וחדשונת Google; אלכס ג'נקינס, עורך Contagious Magazin; יינג וונג, ראש קבוצה לעסקים בסין ומנהלת פיתוח עסקי PWC ISRAEL – סדנה מיוחדת לנרשמים מראש.

 

 

וועידת MAD תתקיים ביום רביעי הקרוב, 13.7, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד